Jump to content

Ford Staunton?


Claude2

Recommended Posts

Hallo, zoals jullie al weten is er een bouwput in het spel genaamd Fort Stauton. Omdat het spel in 2001 gemaakt was, heb ik een theorie: was Fort Staunton eerst een parodie op de Twin Towers? Nu weet ik wel dat het in Liberty City Stories dat niet was, maar dat was niet ervoor gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ford Staunton staat niet voor de bouwput, maar voor de wijk. Indien men gebouwen had willen plaatsen gebaseerd op het WTC, hadden ze beter volledige wolkenkrabbers kunnen plaatsen en niet een bouwput. Ook op de Wiki staat niks over het WTC.

Is er dan niks aangepast ivm 9/11? In dit geval niet. Men heeft na 9/11 het spel kritisch bekeken, maar mbt Fort Staunton is er niks veranderd.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou Fort Staunton dan een parodie op het WTC moeten zijn? Ik zie niet echt bepaald overeenkomsten.

Fort Staunton was in GTA3 een bouwproject van de colombian cartel terwijl in het echt enkele maanden daarvoor de Twin towers van het WTC waren ingestort wat eigenlijk tot een paar jaar terug (en eigenlijk nu ook een beetje) nog een grote puinhoop was.

Link to comment
Delen op andere websites

AQls ik goed had was het niet daarmee te maken.

Maar wat er in GTA LCS gebeurde.

Want daar moest Tony tijdens Bringing the house down dat gedeelte laten opblazen.

Zo kon Donalds love geld gaan verdienen en daarmee zijn ze tijdens GTA III nog bezig met bouwen.

Zeg maar als ik er naast zit :bier: !

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Het enige wat misschien een parodie is op de WTC is de Love Media gebouw. In de verwijderde missie "Love Hurts" moest je een Dodo dat gebouw in vliegen en zo Donald Love uitschakelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...