Jump to content

Up, Up, and Away!

Russian-Mafia

Recommended Posts

Dit is de missie waarbij je iets moet stelen bij het legerbasis, je kan het terrein oprijden wanneer er een hummer uit komt want dan gaat het hek open, dan rijd ik naar binnen en dan moet ik op een of andere manier op het dak komen?? :lol:

Ik had een ladder gevonden, maar cj is te dom voor laddders klimme, er is wel een grote hal links(hangar) mis moet ik via die op het dak komen.

tis lijp daaro met die soldaatjes :unsure:

cj heeft ook geen vleugels dus....

Bewerkt: door Russian-Mafia
Delen op andere websites

Ik heb mijn jetpack gepakt (zonder cheats, deze bij je vliegveld) en zo naar die helikopter gevlogen die je moet pakken. Je moet wel nog een paar soldaten doodschieten en wat helikopter neerhalen.

Delen op andere websites

Als je binnenkomt staat links ergens een Hangar ofzo! ;) Daar staan wat mannetjes binnen, schiet ze dood (Hoeft niet). Als je uit die Hangar bent dan zie je nog wat mannetjes, schiet ze gewoon dood! Dan kom je op een gegeven moment bij een trap. ga erop, dan ben je op het dak! Daar staan nog wat mannetjes, schiet ze ook hier dood. Je wilt naar de Heli lopen, maar dan komen er twee vijandige helikopters! Loop naar de Minigun (Die staat ergens op het dak) en schiet de vijandige Helikopters neer. Nu kan je de Helikopter pakken die je nodig had! Je vliegt naar de Bieb, dat is een Gepantserde Auto! Pak hem op, met behulp van die magneet die aan de onderkant van de Heli hangt! Dan vlieg je de Heli (Met de Auto) naar de Blieb! Zet de Auto daarneer, en missie klaar! :D

(Had even zin om het helemaal uitteleggen, beetje overbodig! :lol: )

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...