Jump to content

[RDR] Duel voltooien lukt me nooit

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben nu bezig met de missie 'An Appointed Time', maar het duel lukt me niet. Het enigste duel dat me ooit gelukt is in de game, sinds ik de storyline weer opnieuw doe, is die in de missie van Landon Ricketts (waarbij je een potje Poker moet spelen en na een tijdje een tegenstander moet doden in een duel). Maar die lukte me, omdat die makkelijk was. Je hoefde maar een paar keer op een bepaalde plek van die 'kruisjes' zetten en dan op R2 drukken. Maar nu doe ik dat telkens in de huidige missie opnieuw, maar lukt het me voor geen meter.

Kan iemand mij duidelijk uitleggen hoe je moet duelleren in Red Dead Redemption op de PlayStation 3?

Geplaatst: (bewerkt)

Wacht sowieso met het trekken van je wapen tot er "Draw" op je scherm staat. Trek je je wapen eerder, dan zal de camera verder weg staan, waardoor het lastiger is de kruisjes op de juiste plek te zetten.

Zet dan gewoon zoveel mogelijk kruisjes op zijn borst/hoofd om hem te vermoorden, of op zijn arm en wapen om hem te ontwapenen.

Zorg dat jouw meter (de rode geloof ik) voller is als die van je tegenstander om te winnen. Als je denkt dat hij vol genoeg is, druk je op R2 om te schieten. Zorg dat je eerst wat kruisjes op z'n hoofd zet, dat vult de meter lekker snel.

Bewerkt: door Sentasi
Geplaatst:

Doe je misschien maar een keertje schieten? Dan wordt het moeilijk, als je nou gewoon al je kogels in z'n lichaam schiet, het liefst op z'n hoofd, dan win je met zekerheid. :)

Geplaatst:

Beiden bedankt voor jullie reactie. Het is me gelukt. Ik had het net toen ik in Blackwater kon komen nogmaals uitgeprobeerd op iemand die me ook uitdaagde voor een duel. Ik deed het ongeveer op die manier waarover je vertelde, Sentasi. Alleen wachtte ik niet tot er specifiek draw stond. Ik drukte gewoon meerdere malen op R1 en daarna schoot hij automatisch. Dus dat helpt wel. Eerst gebruikte ik juist altijd de R2. :puh:

In ieder geval nogmaals bedankt. :)

Geplaatst:

Ondertussen nog een vraag trouwens (en sorry voor de dubbelpost):

Ik heb net de enelaatste missie voltooid van de hele verhaallijn en wilde eens kijken of de cheat "Man in Uniform" werkte. Maar toen ik net op internet zat te kijken, bleek het niet mogelijk te zijn om de U.S. Army Outfit, U.S. Marshall Outfit en Bureau Uniform te dragen door John Marston. Mijn vraag is, of het mogelijk is om de 3 outfits alsnog te kunnen dragen als John Marston. Sowieso zou het leuker zijn als je gewoon als John Marston zou kunnen spelen na de verhaallijn, maar dat is dus niet mogelijk...

Maar nogmaals, is er een mogelijkheid om alsnog de 3 outfits te kunnen dragen, indien je als John Marston speelt? En hoe kan ik ze verder verwisselen? Want als ik nu een ander outfit wil, kan ik niet in de 'Outfits'-sectie komen die je ziet als je naast je bed staat of bij een kamp.

Geplaatst:

Je kan die U.S. outfits geloof ik wel als John dragen, omdat je die gewoon altijd kan halen. Ik weet niet meer hoe army, maar Marshall outfit is alle hide-outs clearen. Dat kan je dus ook met John doen.

Bureau Uniform kan je normaal niet met John dragen, je hebt er 100% voor nodig en daar dus ook de missies.

Ik denk dat je het met cheaten kan, maar ik heb dat niet gedaan, dus ik weet daar niets over.

Geplaatst:

Maar je krijgt de mogelijkheid om dat outfit te halen pas na het uitspelen van de storyline, hé... :7

Geplaatst:

Oh, dan wordt het moeilijk om het met John te doen. Ik denk dus dat het niet op een normale manier kan, maar alles wat ik zeg had je ook wel zelf kunnen bedenken.

Geplaatst:

Die gebruik ik ook, hoor. Dat gaf ik zelfs letterlijk aan in post #5. :7

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb ook problemen voor een deul te winnen.

welke knoppen moet je nu indruken voor een deul te winnen ??.

Het gaat hier om de Xbox 360 versie.

GR NG

Geplaatst:

Dat zal waarschijnlijk de rechterbumper zijn (de R1 van de PS3 controller komt namelijk overeen met de rechter bumper van de Xbox 360 controller). ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...