Jump to content

GSM aanschaffen,,


-1337-

Recommended Posts

Hey, ik heb een nieuw topic gemaakt nadat mijn vorige topic verplaatst is naar 'ik zoek een nieuw mobieltje' omdat ik zo meer aandacht kan krijgen voor mijn keuze. Want in het 'ik zoek een nieuw mobieltje'-topic zal ik hoogstwaarschijnlijk nooit meer een antwoord krijgen omdat iedereen daar willekeurig post en niet specifiek voor mijn onderwerp, ok?

Zoals ik al zei in mijn vorige topic wil ik geen Blackberry omdat je een abonnement nodig hebt om er 100% van te genieten, en ik wil namelijk geen abonnement dus ja.. Ik heb zitten denken om de HTC Wildfire te kopen, maar wel jammer dat ie al een tijdje op de markt is, weten jullie misschien wanneer de HTC Wildfire S precies uitkomt? Of is er een betere gsm die ik kan krijgen voor mijn budget (ongeveer €200)? Alvast bedankt mensen! En moderators, dit topic alstublieft niet verplaatsen naar het 'ik zoek een nieuw mobieltje'-topic, want daar zal ik echt geen antwoord krijgen voel ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Koop een nokia, dat zijn wat mij betreft de beste mobiele telefoons die er zijn. Alleen als je ze in het water laat vallen is het gebeurt, maar alle nodige functies zitten erop. En het zijn als je het mij vraagt de meest gebruiks vriendelijke telefoons. HTC en Blackberry heb ik geen oordeel over, maar merken zoals samsung en LG raad ik je ten strengste af. Want de exemplaren die ik heb gehad lopen daar telkens van vast.

Dit zijn alle nokia's van zo rond de 200 euro, http://www.belcompany.nl/telefoon/nokia/Pages/ProductList.aspx?brand=nokia Zoals je ziet is er veel keus, de modellen zien er simpel en standaard uit. Maar dat kun je beter hebben dan andere merken die bijvoorbeeld vast lopen en niet gebruiksvriendelijk zijn. Succes met je keuze!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een onzin, dat LG zuigt is zowat algemeen bekend, maar Samsung levert nog altijd kwaliteit. Zeker als je voor een touchscreen gaat, neem je best geen Nokia. Android ftw als je niet al teveel geld wilt uitgeven..Nokia blijft achter door steeds z'n eigen OS te willen gebruiken..

Link to comment
Delen op andere websites

Om meteen een tegenovergestelde mening te geven, neem geen Nokia. Nokia loopt achter, zowel op het gebied van software als hardware. Op dit moment zijn er maar drie mobiele os'en die er toe doen, en dat zijn BB OS, iOs en Android. Nokia draait op het verouderde Symbian OS. Hier zijn b.v. veel minder apps voor te krijgen. Het verhaal van vastlopende mobieltjes slaat ook kant noch wal, Nokia's lopen niet significant minder vaak vast. Ik zou zelf voor een telefoon met Android gaan. Met dit budget een ZTE, maar die is misschien wat lastig te krijgen in NL.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik heb een nieuw topic gemaakt nadat mijn vorige topic verplaatst is naar 'ik zoek een nieuw mobieltje' omdat ik zo meer aandacht kan krijgen voor mijn keuze. Want in het 'ik zoek een nieuw mobieltje'-topic zal ik hoogstwaarschijnlijk nooit meer een antwoord krijgen omdat iedereen daar willekeurig post en niet specifiek voor mijn onderwerp, ok?

Iedereen moet het daar posten dus jij ook lijkt me.

Link to comment
Delen op andere websites

Om meteen een tegenovergestelde mening te geven, neem geen Nokia. Nokia loopt achter, zowel op het gebied van software als hardware. Op dit moment zijn er maar drie mobiele os'en die er toe doen, en dat zijn BB OS, iOs en Android. Nokia draait op het verouderde Symbian OS. Hier zijn b.v. veel minder apps voor te krijgen. Het verhaal van vastlopende mobieltjes slaat ook kant noch wal, Nokia's lopen niet significant minder vaak vast. Ik zou zelf voor een telefoon met Android gaan. Met dit budget een ZTE, maar die is misschien wat lastig te krijgen in NL.

Veel minder apps voor Nokia.

Is nog altijd beter dan 20x de zelfde apps met een andere naam en en ander uiterlijk zoals bij iOS en Android en die andere.

Ik heb altijd een Nokia gebruikt, mijn pa heeft een gsm met Android. En mijn mama heeft een BB Curve.

Over de BB kan ik niet veel zeggen,naar mijn mening is hij lang niet zo goed als Symbian en Android dus die valt uit.

Dan Android, is opzich heel goed,veel apps,snel,gebruiksvriendelijk. Maar dat allemaal heeft Symbian ook. Dus ik snap niet dat iedereen Symbian zo afraad, want zo slecht is hij nog lang niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een onzin, dat LG zuigt is zowat algemeen bekend, maar Samsung levert nog altijd kwaliteit. Zeker als je voor een touchscreen gaat, neem je best geen Nokia. Android ftw als je niet al teveel geld wilt uitgeven..Nokia blijft achter door steeds z'n eigen OS te willen gebruiken..

De Samsung stars zijn harstikke traag als je het mij vraagt.

De touchscreen is heel schokkerig en reageert pas na 2 seconden :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik heb een nieuw topic gemaakt nadat mijn vorige topic verplaatst ... ok?

Nee, niet ok. Dat topic is er niet voor niets, en je vorige topic werd ook niet zomaar samengevoegd met dat topic.

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...