Ultimate-Killer Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Steam heeft een package neergezet, Bijna alle GTA,S zitten er in: GTA IV GTA IV EFLC GTA 2 GTA 1 GTA SA GTA VC GTA III Push the button for the site, Ik hoop dat jullie er wat aan hebben Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Beetje misleidende titel, want de stories, Chinatown Wars, GTA Advance en de London uitbreidingen voor GTA I zitten er niet bij. Desalniettemin ben ik al in bezit van de gehele GTA collectie. Reageren
David22 Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Desalniettemin ben ik al in bezit van de gehele GTA collectie. Zoals het grootste gedeelte van de leden hier, denk ik Anyway, alsnog een mooi pakket voor mensen die meteen de hele reeks in één klap willen kopen, en nog goedkoop ook. Toch zou ik het niet kopen, aangezien je er geen boekje/hoesje bij krijgt en (volgens mij) SA:MP spelen met de Steam-versie van San Andreas onmogelijk is. Waarom zitten trouwens GTA en GTA 2 er nog bij? Die zijn tegenwoordig toch gewoon gratis te downloaden? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 GTA 1 en GTA 2 kan je via de Rockstar Games site gratis downloaden. Om precies te zijn kan je ze hier downloaden. Eigenlijk betaal je dus €50,- voor de Gta trilogie, GTA IV en de uitbreidingen, wat opzicht niet heel veel is. Reageren
David22 Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 (bewerkt) GTA 1 en GTA 2 kan je via de Rockstar Games site gratis downloaden. Om precies te zijn kan je ze hier downloaden. Eigenlijk betaal je dus €50,- voor de Gta trilogie, GTA IV en de uitbreidingen, wat opzicht niet heel veel is. Nope, je betaalt €40,- ($50,-) Bewerkt: 4 mei 2011 door David22 Reageren
blackops Geplaatst: 8 mei 2011 Rapport Geplaatst: 8 mei 2011 Hoe zou je ooit CTW + stories willen hebben op steam? -.-' Opzich een mooi pakket als ik ze neit al zou hebben Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 mei 2011 Rapport Geplaatst: 8 mei 2011 Bagger, ik heb alle gta's al... (alle pc games + chinatown wars) Ik ben wel blij dat ik de originele gta 2 heb. (originele cd en hoes) ik heb gta 1 ook origineel, maar daarbij mist de CD Reageren
xoex23 Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 Londen 1969 is bijna niet meer te koop en die wil ik juist hebben Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 Kijk eens rond op marktplaats / ebay, weet zeker dat je hem daar wel kan vinden. Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 mei 2011 Rapport Geplaatst: 11 mei 2011 Ik zou sowieso nooit op steam kopen. De versie van GTA SA die je daar krijgt is versie 3.0. Die valt niet te downgraden en dus is modden ook uitgesloten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.