Jump to content

The Dawn


David22

Recommended Posts

Erg mooi!

9.5/10

Off-topic:

Heb je er problemen mee als ik hem gebruik als mijn bureaubladachtergrond?

Bedankt voor je opbouwende kritiek, daar kan ik veel mee :bier:

Geintje, bedankt voor je rating. Uiteraard heb ik er geen problemen mee als je 'm als achtergrond gebruikt, zolang je maar nergens claimt dat je 'm zelf gemaakt hebt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe heb je hem precies gemaakt? Vanuit het niets begonnen of met een een plaatje van de sterren en de aarde? Hij ziet er wel cool uit. :sigaar: Ik zou hem een 8/10 geven. Ik heb ook op jou gestemd bij SOTM omdat ik hem wat meer space-gevoel vond geven :)

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk... Dit is nog eens een mooie, heb hem direct als overlopende background op mijn beeldschermen gezet :dans:

Maar dat is geen rate natuurlijk... Ik wil zeggen dat ik het een zeer geslaagd werkje vind. Ondanks het feit dat het zo leeg en veelal kleurloos is vult het toch mooi op. Je hebt het Noorderlicht na proberen te maken zie ik? Ziet er leuk uit, maar zit dat ook in de ruimte? :puh: Maarja, ik vind dat je die cirkels van het licht zoals wat je ook altijd ziet bij de zon in het echt heerlijk nagemaakt. Het lijkt net een foto, wat ik alleen wel zou doen is om er nog een paar sterren bij te zetten, en dan bedoel ik vooral boven in de afbeelding. Of iets anders om het op te vullen, kan zo zelf niks erbij verzinnen maar als je zoiets kunt maken moet je dat ook wel kunnen toch? :$

Uiteindelijk ondanks de hele kleine puntjes toch een verbazingwekkende afbeelding die naar mijn idee toch een mooie 8,5 waard is _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...