myron.b Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 hoi, ik ben net nieuw op deze site. ik heb een vraag: kan ik gta IV op een intel core 2 duo spelen? we zijn aan het kijken naar een videokaart dus dat is geen probleem denk ik. verder heb ik de geluidskaart goed enzo. het minimale heb ik maar bij aanbevolen heb ik de videokaart (zijn we naar kijken) en hij vraagt een intel core quad zoiets . ik heb het van deze site: http://nl.wikigta.org/wiki/Systeemeisen_%28GTA_IV%29 hopelijk kunnen jullie mij helpen het is een mooi spel zag/las ik groetjes,myron
Kenny-Petrovic Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Dit soort vragen kan je beter hier stellen.
myron.b Geplaatst: 4 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 oke, ik heb hem er neer gezet. moet ik nu iets met topic sluiten? hoe doe je dat met klik hier? wat ik al zei,ik ben nieuw dus het is even uitzoeken.
Guardian1980 Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Dat zal waarschijnlijk binnen afzienbare tijd voor je gedaan worden
Jacky-2007 Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Crewleden (in blauw of rood) kunnen topics sluiten. Admins kunnen overal alles, moderators hebben een ondersteunende rol en beheren alleen een bepaald toegewezen deel. Voor een volgende keer, een crewlid had ook dit onderwerp voor je kunnen verplaatsen naar een ander deel. Dit kan je op drie manieren vragen aan de crew: Vraag het duidelijk gewoon in je topic"Vraag aan de crew: Willen jullie dit topic verhuizen naar ... (naam forum)..." Stuur een berichtje naar een rood of blauw crewlidEn vraag daarin vriendelijk of diegene even je topic wil verplaatsen. Op de index van een forum kan je zien wie er modereert in het blauw. Gebruik de Report-functieKlik linksonder je post / reactie op de Report-knop. Je kan daarin invullen dat je je topic in het verkeerde forum hebt gezet, en vragen of het voor je verplaatst kan worden. Deze rapporten komen automatisch in beeld bij de crew. Dat is de tip voor een volgende keer. Gelieve nu verder dit onderwerp met rust te laten zodat het gesloten kan worden.
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 mei 2011 Rapport Geplaatst: 8 mei 2011 Gta IV kun je goed op een intel core 2 duo spelen, maar het haperen (als hij dat dan doet) ligt aan de videokaart. (ik zag dat je hier ook al een topic over had)
myron.b Geplaatst: 14 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2011 (bewerkt) oke, we gingen hoor ik nu een 9600 gt geforce halen totdat we een andere pc hebben,ik hoorde dat iemand gta iv op een pentium speelt die is volgens mij hiervoor. Bewerkt: 14 mei 2011 door myron.b
Recommended Posts