Jump to content
Joriz

The Green Light District promotietrailer online!

The Green Light District is een, in 2006 gestarte modificatie door Apple-Mac en Nickonly. De mod is een Total Conversion modeficatie, wat inhoud dat de map en missies van San Andreas verwijderd worden en er een geheel nieuwe map voor in plaats komt. The Green Light District zou volgens het oorspronkelijke concept drie eilanden bevatten. Verder dan 1 eiland kwam het tot nu toe echter niet. De eerste publieke uitgave (V1.0) was in december 2010, al snel opgevolgd door V1.3 welke in Januari verscheen.

Ter promotie van V1.5, die binnenkort wordt uitgebracht, is er onlangs een GLD-trailer verschenen. In deze trailer zien we Carl Johnson erg 'wild' en dreigend overkomen, auto's die indrukwekkende stunts maken, en spectaculaire achtervolgingen. Het lijkt er op dat er eindelijk missies komen in deze versie, maar er is nog niks bevestigd. Volgens Apple-Mac, de leider van het project kunnen we een flink aantal verbeteringen in V1.5 verwachten, maar de vraag of er daadwerkelijk een nieuw eiland komt is voorlopig nog niet beantwoord.

Voor meer info check:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

In plaats van zo te reageren ( iedereen) kunnen jullie ook op de report knop drukken of de discussie via PB verder te gaan. Als iemand je klootzak noemt via PB kun je dat ook reporten. :)

Ik vind de kleuren in het filmpje soms wat té. Voor de rest vind ik hem leuk.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat een ruktrailer, heb ik hier een 3D bril voor nodig ofzo? Met al die flashy kleuren geef je denk ik een heel scheef beeld van hoe het er werkelijk uitziet.

Waarom instaleer je gld dan niet ?

Dan kun je alles ingame zien ! ^_^

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat een ruktrailer, heb ik hier een 3D bril voor nodig ofzo? Met al die flashy kleuren geef je denk ik een heel scheef beeld van hoe het er werkelijk uitziet.

ja idd ik vind dat die kleuren ook wat minder feller mogen maar mss is het GLD-stijl zo :) dat kan ook he

ff + en - puntjes (mijn eigen mening)

+:

- dat GLD nog leeft!,

- mooie wagens door Mythbuster (sommige ken ik niet dus kan ik niet zeggen van wie maar doe zo voort)

-:

- die kleuren in het trailer is gwn TE, TE en TE fel, ik hoop dat ingame niet zo is, minder feller

- nog wat kaal van het map voor een v1.3, moest het een 0.3 zou ik zeggen 'oke' maar als 1.0 bereikt is dan is het bedoeling dat het spel voltooid is zodat andere mensen mogen spelen

maar @ Bradley H en Jorge F, meer beleefder kan altijd ipv 'ruk....' blijven afkraken, daarmee helpen jullie GLD niet, zeg gwn wat er verbeterd kan worden

Bewerkt: door SWYV

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Best grappig om te zien hoe verheven boven de rest sommige mensen zich hier voelen...

Jorge_F, Bradley H., lekker bezig jongens :tu:. Ik kijk enorm tegen jullie op, want ik heb geen leven. Dat hebben jullie wel, want jullie drinken bier enzo.. Oh wacht, dat doe ik ook!

Rot toch op met die comments die helemaal nergens op slaan. Stelletje debielen. Jullie zijn zo conservatief als de rooms-katholieke kerk, jullie hebben een enorme hoeveel heid zelfrespect en willen dat iedereen weet hoe groot die is. Typisch van die figuren die in de stad expres tegen je aan lopen en vervolgens vragen waarom jij tegen hen aanloopt.

Jullie zijn vergeten dat iedereen die hier enigszins actief is, dat is omdat hij/zij dat leuk vindt, voor de hobby. Het enige dat jullie willen veroorzaken is chaos met jullie conservatieve meningen en daar verziek je de sfeer hier aardig mee. Dat jullie dit forum gewoon een enorme haat toedragen, prima, maar waarom de fuck hang je hier dan nog rond? Er zijn genoeg andere mensen die hier wel plezier hebben en die kunnen jullie echt niet overhalen dat het wél kut is door een paar van die strontcomments te plaatsen.

Dat je iets kut vindt heb je alle recht toe, ook om dat te zeggen. Maar als er vervolgens een flamewar ontstaat, waarbij laten zien hoeveel zelfrespect je hebt voorop staat, dan gaat er toch ergens iets fout en in dit topic is het duidelijk te zien dat jullie de oorzaak daarvan zijn.

OT: Nice werk aan de mod, het feit dat jullie het tot fatsoenlijke release hebben gebracht verdient alleen al een boel respect :). Ik geef mensen wel gelijk over het filmpje: die kleuren zijn echt niks. Misschien is 't een idee om nog een tweede promo-trailer te maken, met alleen wat rechtlijne gameplay waarbij je door de stad rijdt?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...