Gtalover98 Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Ik heb GTA IV op 100% Uitgespeeld, maar op de computer (Tw@ ofzo) heb je eroticar, en als je zo'n telefoonnummer belt krijg je geen antwoordt, en bij die winkel staan bij mij alleen maar van die SUV's. En waar vind ik een speciale auto (Zoals een banshee twin turbo ofzo..) Bedankt alvast. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Dat is normaal alleen het telefoonnummer van de roze feltzer in een missie van gracie ancelotti is eenmalig beschikbaar weet alleen de naam zo gauw even niet Reageren
Gtalover98 Geplaatst: 4 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Ok bedankt, en nu nog zo'n speciale auto met twin turbo ofzo of gti.. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Geen dank, weet ik zelf niks van af alleen als hij op de site moet staan kun je hem niet krijgen Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 (bewerkt) Voor eenmalige speciale voertuigen: Hier Mocht je een Banshee zoeken: die zijn vaak te vinden aan de noordelijke Dukes-Broker Expressway en in Lancaster. Bewerkt: 4 mei 2011 door Hearv94 Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Dat is normaal alleen het telefoonnummer van de roze feltzer in een missie van gracie ancelotti is eenmalig beschikbaar weet alleen de naam zo gauw even niet "I'll take her..." Is de naam van de missie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.