blackops Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 (bewerkt) Heey voor mijn account zou ik een achtergrondje willen waar ik later met aftereffects letters over heen laat lopen (animation -> drift by time) Type: Waar jij je goed bij voelt Stijl: Waar jij je goed bij voelt Grootte: het liefst full HD en 720p Tekst: Bewerk ik er graag zelf in Rand: Liever niet Kleuren: Waar jij je goed bij voelt Extra (optioneel) ik heb gewoon een mooie ''cleane'' achtergrond nodig, waar ik later letters/animations over laat lopen. its all up to u ;D Hey perslot van rekening doen jullie het gratis toch (toch?) [Voor als je het wilt weten dit is mijn account Bewerkt: 4 mei 2011 door blackops Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 Heb je echt geen voorbeeld o.i.d.? Reageren
.Nicole. Geplaatst: 26 juli 2011 Rapport Geplaatst: 26 juli 2011 (bewerkt) ik hoop dat je heer wat mee kan?? Oeps ik zie dat dit topic uit mei is XD Bewerkt: 26 juli 2011 door GraSanAnHollands Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.