blackops Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Hallo, ik zoek een gratis of betaalde programma om van bijvoorbeeld een .avi bestand een bewegend gifje te maken MVG Bo Reageren
blackops Geplaatst: 5 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Goh, denk je dat ik dat al niet allang gedaan had? Reageren
vice Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Met Camtasia Studio kan je wel gifs maken. Camtasia Studio moet je wel voor betalen om het te kunnen blijven gebruiken (er is volgens mij wel een trial). De kwaliteit van die video gaat er wel op achteruit als je het als gif opslaat. Avi toevoegen aan tijdlijn, en dan 'publiceren' als .gif. Reageren
Nyltje Geplaatst: 8 mei 2011 Rapport Geplaatst: 8 mei 2011 Ik gebruik Zamzar om er een ander bestand van te maken. Het is erg simpel: Je zoekt het filmpje, klik op Gif, typ je email, en als je even wacht krijg je je Gif bestand in je Postvak IN. LET OP! Sluit de pagina niet als je op 'Convert' hebt geklikt. Nyltje Reageren
blackops Geplaatst: 8 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2011 (bewerkt) Even kijken naar zamzar Danku ëdit* oh wauw van een filmpje van 2 mb weet die er 32 mb van te maken Bewerkt: 8 mei 2011 door blackops Reageren
RoL0 Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 (bewerkt) Wat verwacht je, GIF is niet echt een formaat voor films Bewerkt: 9 mei 2011 door RoL0 Reageren
blackops Geplaatst: 11 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2011 Je hebt ook langere Gif filmpjes op hogere resolutie (met goeie framerate) die kleiner zijn in bestandsformaat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.