Jump to content

Hoertjes xd.


Gtalover98

Recommended Posts

Hoeren zijn onder andere vooral te vinden in de buurt van de stripclubs (dus in Bohan en Alderney). Let er wel op dat ze alleen 's avonds en 's nachts te vinden zijn.

@Hieronder: Bij die onderste aangegeven locatie ben ik sowieso nog nooit 'hoeren' tegengekomen. Die bovenste wel. Maar zoals ik al zei, is het beter om echt naar de locaties te gaan waar je veel prostituees tegen zou komen. En dat zijn dus de locaties waar de strip clubs gevestigd zijn.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Je kan ze herkennen aan goedkope, hoerige kleding ze zijn vaak dik en zwart :7 (niet racistisch bedoelt). Ze lopen vaak op het eilandje links boven. Ze staan naast de weg en staan vaak stil als je ervoor stil gaat staan lopen ze vaak naar je auto toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Beantwoord?

Ik wil nieuwe onderwerpen zien.

>>> Door Jacky-2007: " :slotje: " verwijderd. De crew bepaalt of onderwerpen gesloten worden. Als een topicstarter zelf zijn topic dicht wil, kan hij of zij dat aanvragen via PB.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...