Gtalover98 Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Waar vindt je eigenlijk hoeren? Welke plek?? .. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Als je rond rijd zie je ze wel maar moet je niet te hard rijden Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 hier zie ik altijd wel hoeren lopen: Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 (bewerkt) Hoeren zijn onder andere vooral te vinden in de buurt van de stripclubs (dus in Bohan en Alderney). Let er wel op dat ze alleen 's avonds en 's nachts te vinden zijn. @Hieronder: Bij die onderste aangegeven locatie ben ik sowieso nog nooit 'hoeren' tegengekomen. Die bovenste wel. Maar zoals ik al zei, is het beter om echt naar de locaties te gaan waar je veel prostituees tegen zou komen. En dat zijn dus de locaties waar de strip clubs gevestigd zijn. Bewerkt: 6 mei 2011 door Grand Theft Auto TOM Reageren
OscarPownedYou Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 Op deze kaart heb ik 2 plekken waar je ze het meest tegen komt. Op de bovenste plek zie je ze alleen 's nachts, maar bij de onderste kun je ze ook overdag aantreffen. Reageren
Neon-GTA Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Laten we het beschaafd houden, Prostituees dus. Reageren
rienie Geplaatst: 16 mei 2011 Rapport Geplaatst: 16 mei 2011 Je kan ze herkennen aan goedkope, hoerige kleding ze zijn vaak dik en zwart (niet racistisch bedoelt). Ze lopen vaak op het eilandje links boven. Ze staan naast de weg en staan vaak stil als je ervoor stil gaat staan lopen ze vaak naar je auto toe. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 18 mei 2011 Rapport Geplaatst: 18 mei 2011 Beantwoord? Ik wil nieuwe onderwerpen zien. >>> Door Jacky-2007: " " verwijderd. De crew bepaalt of onderwerpen gesloten worden. Als een topicstarter zelf zijn topic dicht wil, kan hij of zij dat aanvragen via PB.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.