Jump to content

Pwned. foto...gedoe


Faenty.

Recommended Posts

Ik verveelde me en dus is dit het resultaat:

V1:

2955owh.jpg

V2:

2d9s1ls.jpg

Van dit dus:

wty2xg.png

Bedoeling was om het een wat tekenachtigere stijl te geven van een mooie strandag. Ik heb het zand wat viezer gemaakt om het toch realistisch te laten.

Bewerkt: door Pwned.
Link to comment
Delen op andere websites

Nice try,

maar toch niet helemaal goed. Je hebt de afbeelding goed lichter gemaakt, maar iets TE licht zodat het een beetje pijn doet aan m'n ogen. :clown: Probeer dus de saturation lager te zetten. Voor de rest is 't leuk, maargoed, het zand zie je niet vanwege de hoge saturation. :bonk:

Btw: denk ook niet dat je PS tot je beschikking hebt of wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Zo is hij al beter. Je moet alleen opletten dat je je afbeelding niet te veel uitrekt, want het origineel is veel kleiner en daardoor zie je nu allemaal ''sneeuw'' door de afbeelding heen. Het lijkt nu zeg maar alsof de foto is gemaakt door de camera van een mobiele telefoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo is hij al beter. Je moet alleen opletten dat je je afbeelding niet te veel uitrekt, want het origineel is veel kleiner en daardoor zie je nu allemaal ''sneeuw'' door de afbeelding heen. Het lijkt nu zeg maar alsof de foto is gemaakt door de camera van een mobiele telefoon.

Ik wou het een beetje tekenachtige look geven.

Teka dan meot je ff iets beter kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zou jij van deze pagina gek worden want eht is gewoon wit hoor :v Ik heb wel geprobeerd om het strand nog wat kleur te geven en nog wat zwart spul erop gegooit :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...