mooijtje Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 hi! Als ik mijn GTA opnieuw wilt installeren geeft hij een data2 fout aan! Hoe kan ik dit oplossen?? Ik wil weer gta spelen na dat mijn computer letterlijk&figuurlijk was ontploft Mvg Mooijtje Reageren
Kennyboy97 Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 (bewerkt) hi! Als ik mijn GTA opnieuw wilt installeren geeft hij een data2 fout aan! Hoe kan ik dit oplossen?? Ik wil weer gta spelen na dat mijn computer letterlijk&figuurlijk was ontploft Mvg Mooijtje Is hij ontploft? Dan denk ik dat je schijf kapot is. Wat voor PC heb je? Bewerkt: 5 mei 2011 door Kennyboy97 Reageren
mooijtje Geplaatst: 5 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 hi! Als ik mijn GTA opnieuw wilt installeren geeft hij een data2 fout aan! Hoe kan ik dit oplossen?? Ik wil weer gta spelen na dat mijn computer letterlijk&figuurlijk was ontploft Mvg Mooijtje Is hij ontploft? Dan denk ik dat je schijf kapot is. Wat voor PC heb je? Ik heb nu een ander pc waar ik gta wil opzetten Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Zitten er krassen op je GTA: San Andreas DVD? Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Probeer GTA San Andreas eens in C:/Programfiles/Rockstargames/GTA San Andreas, handmatig te verwijderen. Het zou kunnen dat je met de optie uninstall als je je CD erin doet, nog bestanden over kunnen blijven in die locatie. Instaleer daarna opnieuw GTA San Andreas en het zou weer kunnen werken. Heb je een andere nieuwe computer of een andere oude computer? Als je het tweede hebt dan zou het kunnen dat je computer niet aan de eisen van GTA San Andreas vol doet, http://nl.wikigta.org/wiki/Systeemeisen_%28GTA_San_Andreas%29 Dit zijn de systeemeisen voor GTA San Andreas op de computer. Veel succes in ieder geval! Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Dat zal echt niet werken hoor, Sjaakswabber. Data2.cab hoort gewoon op de GTA: San Andreas DVD te staan, ongeacht welke computer je hebt. Mensen hebben vaak dit probleem en dat ligt meestal aan een DVD mét krassen. Reageren
520860 Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 Ik heb het zelfde probleem gehad. Maar nadat ik de cd heb schoon gemaakt werkte 'ie weer Reageren
mooijtje Geplaatst: 7 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 (bewerkt) GTA is geinstalleerd! Maar hij werkt nu niet, hij start niet op Bewerkt: 7 mei 2011 door mooijtje Reageren
BoerTijger Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 Krijg je een error ofzo? Vertel wat meer. Dan kunnen wij je helpen. Reageren
mooijtje Geplaatst: 7 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 Krijg je een error ofzo? Vertel wat meer. Dan kunnen wij je helpen. Er is niks te vertellen.. Ik krijg geen error niks, enigste wat ik hoor is het opstarten van GTA Reageren
520860 Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 Probeer 'm is als administrator uit te voeren. En als helemaal niks werkt weer opnieuw installeren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.