jordytwello Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Na een lange tijd geen GTA San Andreas gedaan te hebben wou ik het weer spelen, maar nu wou ik een voertuig via SAMI in het spel plaatsen maar na een paar minuten gaat het spel vastzitten. Ook heb ik alle overige geinstalleerde mods verwijderd maar blijft er een Airbus A380 in mijn spel zitten (als ik hier in stap loopt het spel niet vast) Heeft iemand enig idee hoe het komt dat deze in het spel blijft, maar een belangrijkere vraag hoe het nou komt dat het spel vast blijft zitten. Alvast bedankt voor de antwoorden! Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Je kan beter alles via IMG tool instaleren, En als ,t spel vastloopt kan je beter de hele game uninstaleren, de data wissen en dan herinstaleren Als je dan nog eens een mod wil instaleren moet je IMG tool gebruiken, Ietsiepietsie meer werk, Maar ,t is handiger Reageren
lordpatros Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 jongens ik heb gta vice city ik wil multiplayer spelen de vraag is HOE !!!!!!!!!!!!!!!! Reageren
jordytwello Geplaatst: 5 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Gelieve dit in een ander bericht te vragen. Deze vraag kun je stellen door naar forum --> GTA vice city en dan stel je je vraag. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.