Jump to content

welke videokaart ehb ik nodig om gta 4 mooi en vloeiend te kunnen draaien?


myron.b

Recommended Posts

"Tuurlijk" is niet het juiste antwoord. En daar zou je zelf ook niet blij mee zijn om als antwoord te krijgen, want dan weet je uiteindelijk nog niets. Er zijn meer factoren die meespelen, zoals jou al eens is uitgelegd.

[table=header]@ @danny24[/table] Lees deze post eens door en plaats je PC-specificaties. Dan kunnen we eens zien wat we voor je kunnen betekenen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Is wel degelijk het goede antwoord. Er zijn haast geen i7's die GTA 4 niet draaien... Op basis van die i7, wat hij vraagt; kun je hem dus draaien, makkelijk!

Als je videokaart slecht is ,zit je daar schoon met je i7.

Link to comment
Delen op andere websites

Is wel degelijk het goede antwoord. Er zijn haast geen i7's die GTA 4 niet draaien... Op basis van die i7, wat hij vraagt; kun je hem dus draaien, makkelijk!

En wat dan als je een i7 hebt, en maar 2 GB RAM geheugen? Of een i7, en Windows XP Servicepack 2?

Zoals ik al zei, nogmaals, (en ik ben echt niet dol op in herhaling vallen, en al zeker niet op dit soort brutale reacties van iemand die de bel heeft horen luiden, maar niet weet waar de klepel hangt) het is afhankelijk van meer dan alleen je videokaart. Als je je PC-specificaties plaatst, dan kan je compleet advies krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...