Jump to content

laptop resolutie veranderd


keessie

Recommended Posts

Hallo

als ik mijn scherm dichtklap en dan weer open doe dan veranderd de resolutie van mijn laptop wel eens naar een hele lage

heel vervelend want het heeft geen rede om het te doen en ik moet het weer terug gaan zetten

dit gebeurd ook wel eens na slaapstand of gewoon opstarten

het is begonnen na het gebruik van de hdmi poort

driver opnieuw installeren heeft geen nut en ik kan ook niks vinden in nvidia-configuratiescherm dat helpt

weet iemand een oplossing?

owja mijn video kaart is een nvidia geforce 9600m gt

en ik heb vista

cya

Bewerkt: door keessie
Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik je de HDMI-poort voor het aansluiten van een permanent tweede monitor? Want daar zou het euvel wel eens kunnen ontstaan. Ook al heeft een secundair beeldscherm een eigen voeding, voor het grafische deel trekt hij vermogen uit je laptop weg. Een laptop kan meestal wel een tweede monitor hebben, maar of je grafische inhoud van de laptop ook sterk genoeg is om een HD beeldscherm ernaast te hebben, dat betwijfel ik gezien de omschrijving van het probleem.

Als mijn aanname juist is, werk dan eens een tijdje zonder het tweede beeldscherm, en kijk eens of dan het probleem nog voorkomt bij normaal gebruik. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

mijn 2e beeldscherm heb ik maar 1 keer even gebruikt(paar weken geleden) om een film te kijken

dat is een hd tv

nu gebruik ik hem niet

Heb je de poort ook uitgezet in je driver settings? Het kan zijn dat die niets detecteert en dan raar gaat doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...