Jump to content

Game opnemen


NeverMyWorld

Recommended Posts

Ik wil dus voor mijn youtube account filmpjes maken van allerlei verschillende games. Dit moet echter wel in HD gebeuren, nu wil ik weten wat de beste software is om dit te doen. Ik heb het eens met Fraps geprobeerd maar het bleef in mijn ogen toch iets "te" onduidelijk.

Alvast Bedankt,

GloriousDa7

Link to comment
Delen op andere websites

Apart, ik kan met Fraps namelijk perfect opnemen in hoge resolutie. Staat de resolutie van het spel wat je speelt (en wilt opnemen) wel hoog genoeg?

Bewerkt: door David22
Link to comment
Delen op andere websites

Doe zoals ik, Hypercam in combinatie met divx, levert werkelijk prachtige en duidelijk beelden op. static.gif

Video hoe het moet + hoe de kwaliteit is:

Je kan de kwaliteit nog altijd verhogen als het voor jou nog niet goed is. puh2.gif

(maar hou er wel rekening mee dat je pc misschien wel wat trager kan worden op de hoogte kwaliteit) knipoog.gif

Mvg,

woody zwaaien.gif

Bewerkt: door woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo werkt Fraps niet goed? Ik gebruik Fraps en ik neem altijd 720p op. Op YouTube zul je het verschil toch niet zien tussen 'crisp' 720p en 'blur' 720p, YouTube's codecs zorgen ervoor dat alles vaag wordt. 1080p zal nooit écht 1080p zijn dat op je scherm komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Fraps dat neemt op in HD kwaliteit, en als je een progamma wilt om je video's te editen raad ik Sony Vegas Pro aan, en als je beginnend bent kan je Windows Movie Maker gebruiken.

Ik raad je trouwens aan om Windows Movie Maker Live van Windows live te gebruiken, daarmee kan je ook 1080p en 720p renderen.

En nog een tip : als je vind dat de bestanden van je filmpjes te groot zijn moet je ze proberen in .mp4 te renderen, wat dan met .avi 7gb is kan met .mp4 1 gb of kleiner zijn.

Good luck!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...