LangeFrank Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 ik weet niet h0e ik met een h0ertJj kan neuken in Sa en het kan wel een 0ok dat ik het kan zien help me alsjeblieft z0 snel m0gelijk;) ik h0or het wel ;0 alvast bedankt - :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 (bewerkt) Je moet met een (mooie) auto naast een hoertje staan en ze zal dan iets zeggen (als ze niets zegt moet je misschien eens claxoneren). Dan kan je positief of negatief antwoorden. Op computer ik dit Y en N dacht ik. Bewerkt: 3 juli 2005 door SayHello! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StormyWeathers Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 (bewerkt) ik weet niet h0e ik met een h0ertJj kan neuken in Sa en het kan wel een 0ok dat ik het kan zien help me alsjeblieft z0 snel m0gelijk;) ik h0or het wel ;0 alvast bedankt - :blink: Als je die vriendinnen/ dates misschien bedoel... Heb je de PatrickW mod geinstalleerd? Alleen met de auto heb ik het ook nog niet geprobeerd... Greetz, SW Bewerkt: 3 juli 2005 door StormyWeathers Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeFrank Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 ma wat m0et je dan d0en als dat h0ertJj in de auto zit...? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killarboy Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Dan moet je naar een verlaten plaats gaan bvb achter een huis waar niemand je ziet, dan moet je stoppen en zij zegt of de plaats goed is of niet. Als hij niet goed is gewoon naar een andere verlaten plaats rijden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 (bewerkt) ma wat m0et je dan d0en als dat h0ertJj in de auto zit...? Naar een verlaten plaats rijden, bv in het bos, langs de spoorweg, ... Edit: killarboy was 2 seconden vroeger Bewerkt: 3 juli 2005 door SayHello! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeFrank Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 kan je 0ok neuken en het dan zelf zien...? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killarboy Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Neen, ik heb eens de deuren van mijn auto afgereden en ze zaten allebei stil en je hoorden ze neuken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeFrank Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Ma Als je de patrick w m0d heb kan je dat t0g wel zien,,,? staat zelf op dat plaatJj.... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killarboy Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Ik heb die mod nog niet dus wist ik dat nog niet . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeFrank Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 weet verder iemand n0g een g0ede m0d vertel er hier dan 0ver...... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Praat aub ABN! De mod van PatrickW + info kan je hier vinden, als je zo graag opgewonden wilt raken, zoek dan eens een site op internet :-) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Praat gewoon normaal. Gebruik de zoekfuctie. Topic Closed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts