Jump to content

Fallout


.Phobia

Recommended Posts

Ik vind het een beetje rare kleuren, het lijkt overbelicht en ik kan niet precies zien wat het allemaal is. Ik weet het niet, doet een beetje pijn aan mijn ogen omdat het zo druk is en dat niet helemaal nodig is. Ik begrijp dat jij nog beginnend bent?

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste, moet je wat tutorials gaan volgen. Nu over op de daadwerkelijke rate.

Wat mij als eerste opmerkte is, dat je je focal TE ver naar links hebt gezet, waardoor de drukke achtergrond te veel naar voren komt. Door dat de drukke achtergrond te veel naar voren komt, zal je als kijker van je signature jezelf niet gelijk kunnen focussen op het goede deel van de signature: je focal dus. Je moet een beetje aan je compositie werken, d.w.z. dat je weet hoe je de elementen in je signature plaatst en waar. Dat zelfde punt gaat ook op bij je drukke achtergrond. Je grote fout is vooral dat je dat hele lichte stuk aan de zijkant van je design hebt gezet, wat gewoon te erg opvalt. Wat daar eventueel als oplossing kan, is het gebruiken van je Burn tool of je Blur tool, waardoor dat lichte stuk toch IETS beter met je achtergrond mee gaat. Je border vind ik opzich wel bij het design passen, maar is niet goed te zien. Ik raad je aan om een nieuwe layer er boven op te maken en dan een extra 1px zwarte border er over heen te gooien, waardoor er ook een border op de lichte stukken is te zien.

Ja, een beetje veel kritiek in één post, maar blijf door shoppen! Je komt er wel!

Link to comment
Delen op andere websites

He, GTA ripper, daar vroeg ik toch om, kritiek ;D

En ik ben blij met de punten die je aanhaalde.

Het probleem is dat ik niet echt goeie tutorials vind(lees: niet weet waar te zoeken)

Voor de rest heb ik misschien inderdaad wel een probleem met achtergronden maken :puh:

@Pwned: tgo ja, zo kan je het wel stellen, heb een pauze van 2 jaar gehad, en alles zo'n beetje verleerd :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

He, GTA ripper, daar vroeg ik toch om, kritiek ;D

En ik ben blij met de punten die je aanhaalde.

Het probleem is dat ik niet echt goeie tutorials vind(lees: niet weet waar te zoeken)

Voor de rest heb ik misschien inderdaad wel een probleem met achtergronden maken :puh:

@Pwned: tgo ja, zo kan je het wel stellen, heb een pauze van 2 jaar gehad, en alles zo'n beetje verleerd :puh:

Je kan gewoon op dit forum in de tutorial sectie kijken hoor, er zijn er genoeg voor beginnende shoppers.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...