Jump to content

GTA IV Geen Politie


popoqwerty

Recommended Posts

267 555 0100 - (COP 555 0100)

Voor meer Cheats kan je hier kijken :)

Dus als ik het goed heb is dit: 267 555 0100 de code van geen politie (ffen testeb, ben zo terug)

Dat heb je goed begrepen! :)

Xbox 360 / PS3: 267 555 0100

PC: COP 555 0100

Link to comment
Delen op andere websites

267 555 0100 - (COP 555 0100)

Voor meer Cheats kan je hier kijken :)

Dus als ik het goed heb is dit: 267 555 0100 de code van geen politie (ffen testeb, ben zo terug)

Dat heb je goed begrepen! :)

Xbox 360 / PS3: 267 555 0100

PC: COP 555 0100

Ehee kan het kloppen dat je altijd 1 ster kan blijven houden

(ik heb net 8 uur gta 4 ;))

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou kunnen dat je je op verboden terrein bevindt.. Ook kan het zijn dat je weer gelijk een misdaad hebt gepleegd zoals het in brand steken van een voertuig.

Als dat niet zo is dan moeten al je sterren gewoon weggaan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou kunnen dat je je op verboden terrein bevindt.. Ook kan het zijn dat je weer gelijk een misdaad hebt gepleegd zoals het in brand steken van een voertuig.

Als dat niet zo is dan moeten al je sterren gewoon weggaan ;)

Kijk ik heb geen sterren, en ik schiet zown gasje door n'n kop dan krijg ik politie :S

kan dat kloppen ?

dan nog een vraag ik heb in me tel codes gedaan waar kan ik die terug vinden ?

of moet ik ze iedere keer opnieuw invoeren ?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een misdaad begaat, zoals iemand vermoorden dan zal je in zo goed als alle gevallen een wanted level krijgen (één of meerdere sterren) en dus politie achter je aan krijgen. De code/cheat zorgt ervoor dat je wanted level verwijderd wordt en je dus geen last meer hebt van de politie. Alle cheats die je al eens hebt ingetypt komen achteraf in het menu van je telefoon te staan onder de naam Cheats. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Deze code werkt niet voor altijd. Wanneer je sterren hebt en dan de code doet, dan gaan ze weg. Maar als je daarna weer iemand dood dan krijg je die sterren gewoon weer terug. Het is dus niet dezelfde cheat als bij GTA SA (Nooit politie).

De cheats staan in je telefoon:

Telefoon (pijltje naar boven) > Menu (A op de X360 en X op de PS3) > Cheats (onderaan de lijst).

Voor meer info over GTA IV kan je WikiGTA bezoeken :)

[table=header] Hannes was me voor ^_^ [/table]

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Deze code werkt niet voor altijd. Wanneer je sterren hebt en dan de code doet, dan gaan ze weg. Maar als je daarna weer iemand dood dan krijg je die sterren gewoon weer terug. Het is dus niet dezelfde cheat als bij GTA SA (Nooit politie).

De cheats staan in je telefoon:

Telefoon (pijltje naar boven) > Menu (A op de X360 en X op de PS3) > Cheats (onderaan de lijst).

Voor meer info over GTA IV kan je WikiGTA bezoeken :)

[table=header] Hannes was me voor ^_^ [/table]

Begrepen !

(bij gta san is het altijd weg !)

en complimenten voor de graficks van het spel (ik heb hem dan nog maarop mydium staan) :puh:

gr bram

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...