Treinfan Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 Beste Gamers, Ik heb via een Mod installer voor GTA SA wat mods geinstalleerd. maar als ik het spel open kan ik nergens de geinstalleerde mods zien? hoe kan ik dat wel zien? alvast bedankt Reageren
BoerTijger Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 (bewerkt) Welke modinstaller heb je gebruikt? En Welke versie heb je? (Van GTASA) Bewerkt: 7 mei 2011 door BoerTijger Reageren
Treinfan Geplaatst: 8 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2011 Ik gebruik de Mod installer van SAMI En ik heb de mod : Marcopolo Paradiso Chevallier geinstalleerd,en ik weet niet waar ik de bus in het spel kan vinden? in welke plaats? Reageren
xoex23 Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 je kunt bij sami aangeven waarvoor de mod voor in de plaats moet komen. instaleer hem is in plaats van de greenwood want die staat bijna altijd bij het johnson house ! Reageren
520860 Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 Iedere voeruigmod die je SA installeerd is vervanger van een voertuig uit SA. Als.je een mod installeert met SAMI geeft deze meestal een voertuig die door de mod vervangen zou kunnen worden (je kunt een andere kiezen) bij de mod die jij geinstalleerd hebt zal dat waarschijnlijk de Coach of Bus geweest zijn. Met een trainer of carspawner kun je elk voertuig dat je wil met een druk op de knop tevoorschijn halen dus ook de Bus/Coach. Ook kun je even of WikiGTA kijken voor de vindplaats van de Coach/Bus (volgens mij kun je er één vinden op Missionairy Hill, een heuvel net onder San Fierro) Schrijf dus de volgende keer even op welk voertuig vervangen wordt dat is een stuk makkelijker. Reageren
Treinfan Geplaatst: 10 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2011 Dus als ik ipv een bike een bus doe heb ik geen bikes meer maar bussen? Reageren
Dippie Geplaatst: 10 mei 2011 Rapport Geplaatst: 10 mei 2011 Dus als ik ipv een bike een bus doe heb ik geen bikes meer maar bussen? Als ik jou was, zou ik een motor niet vervangen met een auto/bus. Vervang auto's/bussen door auto's/bussen, motoren door motoren, vliegtuigen door vliegtuigen, heli's door heli's enz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.