Jump to content

voor mensen van wie hun games for windows niet werkt of GTA IV niet goed opstart


freack

Recommended Posts

bete mensen

ik heb al heel lang met het probleem gezeten dat ik GTAIV niet kon opstarten,dan hebben ze mij xlives gegeven ik kon gta IV opstarten maar het volgende probleem was dan dat ik games voor windows niet kon starten.

nu heb ik uiteindelijk de oplossing gevonde,met het programma:Glary Utilities.Download dit programma scanje PC,herstel problemen en je kan gewoon GTA IV weer spelen zonder problemen :tu:

ik hoop dat ik hier veel mensen me kan helpen :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is één van de vele oplossingen, het ligt er ook aan waardoor problemen worden veroorzaakt, vergeet dat niet. Er zijn tig schoonmaakprogramma's op internet te vinden, zoals CCleaner, maar ook Advanced SystemCare en zo zijn er nog tal.. Zolang ze maar het register of het bestand opschonen wat de bug veroorzaakt. Maar dan nog zou het ook aan iets anders kunnen liggen: Een fout geïnstalleerde mod, of een ander programma of proces op je PC die roet in het eten gooit.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is één van de vele oplossingen, het ligt er ook aan waardoor problemen worden veroorzaakt, vergeet dat niet. Er zijn tig schoonmaakprogramma's op internet te vinden, zoals CCleaner, maar ook Advanced SystemCare en zo zijn er nog tal.. Zolang ze maar het register of het bestand opschonen wat de bug veroorzaakt. Maar dan nog zou het ook aan iets anders kunnen liggen: Een fout geïnstalleerde mod, of een ander programma of proces op je PC die roet in het eten gooit.

ja dat weet ik ik heb vaak een mod proberen instaleren maar die mods lukten nooit bij mij en zal mss er da ene vergeten verwijderen zijn ofzoiets, maar ik snap dan niet dat ik dirt2 ook een spel van games for windows live ook niet meer kon spelen terwijl het een mod was van GTAIV.maar ik ben blij dat ik na een half jaar eindelijk weer eens lekker online kan gaan :tu: .en het programme ccleaner heb ik idd ook :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...