gm_jerry Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 hallo, zoals jullie weten ben ik nog geen pro scripter en ik maak met 1 simpel script een fout ik had eerst 4 of 5 fouten maar die heb ik weg kunnen krijgen maar ik weet niet wat ik fout doe het is gewoon iets simpels dus dat je kan zien dat er een player joind public OnPlayerConnect(playerid) { new string[254]; new playername [MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername)); format(string,sizeof(string), "player %s has joined to the server,",playername); SendClientMessageToAll(playerid,(0xa3333aa) ,string); return 1; } zien jullie de fout? Reageren
killer37 Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 (bewerkt) Bij "SendClientMessage" geef je de playerid, kleur en tekst aan, maar bij "SendClientMessageToAll" moet je alleen de kleur en de tekst aangeven. Dus je moet "playerid" bij "SendClientMessageToAll" weghalen. Bewerkt: 7 mei 2011 door killer37 Reageren
Crusher!! Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 (bewerkt) new string[254]; Hmmhmm, en je hebt wel door dat jou server de grootste ram vreter is die er is? new string [265]; Y_Less: Why you shouldn't make your strings 256 cells big een speler naam is maximaal 24 tekens. het maximale wat een speler in de chat kan invullen is 128 tekens. het maximale wat de chat kan weergeven is 128 tekens dus = naam + tekst = 24 + 104 (is totaal 128 tekens) SendClientMessageToAll(0xa3333a ,string); Bewerkt: 7 mei 2011 door Crusher!! Reageren
Crusher!! Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 NP, daar is het forum tenslotte voor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.