Nyltje Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 Ik kan best veel auto's in het spel zetten maar een Hoverboard lukt niet. Normaal klik je op 'Start Game' dan op 'Load Game' dan kies je je spel waarmee je bezig ben dan laad je het spel en dan kan je spelen. Als ik een Hoverboard in het spel gezet heb laad hij maar tot de helft en dan sluit Gta SA af. Weet iemand wat dit probleem is en hoe ik het op kan lossen? Groeten Nyltje Reageren
Fezz Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 Mogen we wat meer informatie zoals welke hoverboard en welke versie je hebt. Misschien ligt het aan de hoverboard. Of hheb je hem niet correct geinstalleerd. Volg de hele readme eens. Reageren
Nyltje Geplaatst: 8 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2011 Ik heb het van gtainside geinstalleert. Maar dan heb ik misschien nog een vraag: Werkt Sami niet bij alle voertuigen? PS. De hoverboard map die ik heb, heb ik in de bijlage gedaan 1257870396_hoverboard_puma.rar Reageren
ikt Geplaatst: 8 mei 2011 Rapport Geplaatst: 8 mei 2011 Waarschijnlijk is er ergens een SCM bestand vervangen, simpelweg een nieuw spel starten zou dit op moeten lossen. Anders kun je iemand heef lief vragen of die een CLEO script wilt maken. Reageren
Puma Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 Nee, je kunt het hoverboard niet met SAMI installeren, je moet het handmatig doen zoals in de "readme.txt" beschreven staat (zit in het pakketje). Er worden geen scripts toegevoegd of iets dergelijks. Als je het met SAMI installeert, mis je de animaties, de geluiden en de speciale kleuren die SA niet in de carcols-lijn kan vinden, waardoor het spel crasht. Uitpakken dus met winrar en doen wat er in de readme staat . Reageren
Nyltje Geplaatst: 11 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2011 Er staat: Open Gta3.img with the ImgTool Maar ik kan nergens in mijn pc Gta3.img vinden en op internet snap ik het ook niet helemaal :S Heeft iemand een link waar ik het kan downloaden of iets anders wat ik moet doen? Nyltje Reageren
Puma Geplaatst: 12 mei 2011 Rapport Geplaatst: 12 mei 2011 GTA3.img staat in de "models" map, in je GTA San Andreas installatie-map. Bij de meeste mensen zal dit "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models" zijn. Reageren
Nyltje Geplaatst: 12 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2011 Gevonden Raar dat het niet gevonden werd tijdens de zoekopdracht Reageren
Nyltje Geplaatst: 12 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2011 (bewerkt) Bij 'DATA LINES' staat er op het eind 'save the file' dus ik doe dat en dan staat er 'Toegang geweigerd' Wat gaat er fout? NOG IETS BELANGRIJKS: Ik sla het bestand op in: C:\Program Files (x86)\Rockstar Games\GTA San Andreas\data Bewerkt: 12 mei 2011 door nyltje Reageren
Puma Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Geplaatst: 14 mei 2011 Waarschijnlijk stond GTA San Andreas aan toen je het bestand probeerde op te slaan. Sluit het eerst even af. Als dat het probleem niet is, moet je iets meer info erover geven: welk bestand is het precies? Reageren
Nyltje Geplaatst: 16 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2011 (bewerkt) Het is een .dat bestand maar ik heb hem geopend met kladblok om die dingen te wijzigen. Ik maak wel even een kort filmpje. Misschien wordt het dan duidelijk Ik heb nog iets belangrijks :o Ik kan hem zoiezo niet opslaan, dus zelfs niet als alles het zelfde blijft! Bewerkt: 16 mei 2011 door nyltje Reageren
Nyltje Geplaatst: 16 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2011 (bewerkt) Het filmpje staat in de bijlage clip0029.rar Bewerkt: 16 mei 2011 door nyltje Reageren
Puma Geplaatst: 16 mei 2011 Rapport Geplaatst: 16 mei 2011 In het opslaan-vakje moet je het sowieso bij "Opslaan als" "Alle bestanden" kiezen in plaats van "Tekstdocumenten (*.txt)". Daarnaast heb je je hele SA-map misschien nog op "Alleen lezen" staan. Ga even naar de "Rockstar Games" map toe, rechtermuisknop op de GTA-installatie die je wilt modden, vink alleen lezen uit en pas het toe (ook toepassen voor alle submappen etc.). Reageren
Nyltje Geplaatst: 16 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2011 (bewerkt) Ik heb gedaan wat je zei maar er staat nog steeds 'Toegang geweigerd' :S Wel 1 opmerking. Als ik dat 'alleen lezen' uit doe bij de map van Gta Sa dan is het blokje in plaats van leeg, helemaal blauw. Ik weet niet wat het betekend maar bij de andere bestanden staat 'Alleen lezen' uit (dus het zou goed moeten zijn) Ik heb een filmpje, deze keer heb ik hem geupload op een site omdat ik hem niet hier kon uploaden. :S Klik Bewerkt: 16 mei 2011 door nyltje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.