Nyltje Geplaatst: 18 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2011 /\ /\ /\ /\ /\ /\ /\ /\ /\ /\ Wat gaat er nou mis? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 19 mei 2011 Rapport Geplaatst: 19 mei 2011 Ik heb gedaan wat je zei maar er staat nog steeds 'Toegang geweigerd' :S Wel 1 opmerking. Als ik dat 'alleen lezen' uit doe bij de map van Gta Sa dan is het blokje in plaats van leeg, helemaal blauw. Moet je nog een keer klikken, dan zou dit verholpen moeten zijn Reageren
Nyltje Geplaatst: 20 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2011 Ik heb het zelfs 10 tallen keren geprobeerd maar het lukt niet En dat hoverboard lijkt me zo lol Reageren
Nyltje Geplaatst: 24 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 Dus... Weet iemand al wat ik fout doe? Reageren
Nyltje Geplaatst: 26 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2011 Dus... Weet iemand al wat ik fout doe? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 4 juli 2011 Rapport Geplaatst: 4 juli 2011 Dus... Weet iemand al wat ik fout doe? Ja je meot eerst de handling opslaan op je bureaublad als handling.cfg en daarna kopieëren naar je data map Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.