-TonyStark- Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 Hallo heren. Elke keer als ik op mijn Nokia 6210 Navigator een route bereken en als hij klaar is met bereken en je begint te rijden dan komt er om de zoveel tijd een melding " verbinding met het internet maken om winkel binnen te gaan" ,niet helemaal dat maar iets in die richting. Als ik op ja druk dan maakt hij verbinding,maar dat wil ik helemaal niet. Als ik op nee druk dan stopt hij met navigeren en laat mijn positie zien. Had ergens op het internet gelezen dat iemand dit probleem ook had maar dat hij het had opgelost,er stond niet bij hoe dus der had ik niks aan. Hoop dat jullie me kunnen helpen Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 8 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2011 Niemand? Want het is vervelend. Reageren
flippie13 Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 Moet je de juiste kaarten nog downloaden? Dat die de heletijd gegevens binnen moet halen omdat hij anders de kaart niet kan weergeven? Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 9 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 Ik heb alle kaarten gedownload. Heel europa en nog wat van Azië. België ook,en hij blijft het vragen. Reageren
Sentasi Geplaatst: 18 mei 2011 Rapport Geplaatst: 18 mei 2011 Voor een goede en precieze positiebepaling op je telefoon kun je het beste wel internet gebruiken. Zonder kan ook, maar dan is hij vele malen trager met routes berekenen en de positiebepaling. Om het uit te zetten doe je als volgt: Menu -> Instellingen -> Telefoon -> Toepassings instellingen -> Positiebepaling -> Positiebepalings methoden -> Assisted GPS uitvinken. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 18 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2011 Voor een goede en precieze positiebepaling op je telefoon kun je het beste wel internet gebruiken. Zonder kan ook, maar dan is hij vele malen trager met routes berekenen en de positiebepaling. Om het uit te zetten doe je als volgt: Menu -> Instellingen -> Telefoon -> Toepassings instellingen -> Positiebepaling -> Positiebepalings methoden -> Assisted GPS uitvinken. Heb ik ook al gedaan. Raar Reageren
Sentasi Geplaatst: 18 mei 2011 Rapport Geplaatst: 18 mei 2011 Nieuwste versie van Maps uit de Ovi Store erop gezet? Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 19 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2011 Nieuwste versie van Maps uit de Ovi Store erop gezet? Ja. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.