Jump to content

Blackberry curve trackpad kapot


claud

Recommended Posts

Hallo,

ik heb nu bijna 3 maanden mijn Blackberry curve 9300 3g maar ik heb met het onding nog niks anders dan problemen gehad. Hij liep telkens vast en als klap op de vuurpijl gaat het trackpad ook nog een keer kapot :( ik kan op zondag de klantenservice niet bereiken en ik gebruik nu mijn vertrouwde iPhone 2g

ik denk niet dat ik een nieuwe gsm krijg als ik dit verhaal doe of sowieso geen nieuwe krijg ookql is dit een hardwarematige fout.

Kan ik het zelf ook repareren?

Grtz, claud

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat ding keertje nat geweest? Als die namelijk een keertje nat is valt het niet onder de garantie, en valt dit niet te repareren (moederbord geoxideerd). Deze ellende ook keer gehad.

Verzekering kan je proberen als je dit hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat ding keertje nat geweest? Als die namelijk een keertje nat is valt het niet onder de garantie, en valt dit niet te repareren (moederbord geoxideerd). Deze ellende ook keer gehad.

Verzekering kan je proberen als je dit hebt.

Zowiezo nog nooit nat geweest, ik heb hem meestal niet bij me en hij is maar een keer gevallen van 20 cm

verzekering kan ook maar als er geen simkaart in zit dan doet het trackpad wel gewoon normaal maar als ik mijn sim erin doe is het meteen fout dus ik weet het ook niet meer. Weet iemand hier trouwens ook de settings van de mail van tmobile inkomend en uitgaand enzo

Link to comment
Delen op andere websites

op blackberry heb je apart abbo nodig om je mail ping en sommige apps te laten werken buiten een Wi-Fi gebied. Mail en ping doen het ook niet binnen het Wi-Fi gebied (via de apps dan). Moet ik ook nog allemaal doen, me abbo omzetten.

Heb je het al met een andere simkaart geprobeerd?

Link to comment
Delen op andere websites

op blackberry heb je apart abbo nodig om je mail ping en sommige apps te laten werken buiten een Wi-Fi gebied. Mail en ping doen het ook niet binnen het Wi-Fi gebied (via de apps dan). Moet ik ook nog allemaal doen, me abbo omzetten.

Heb je het al met een andere simkaart geprobeerd?

nou voor dit probleem wel maar dan kan ik werkelijk NIETS met het ding, en nu gaat mijn pc ook al protesteren (zegt dat mijn legitieme w7 niet legitiem is)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...