myron.b Geplaatst: 29 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2011 (bewerkt) oke,maar de pc van mij heeft alle systeem eisen,en die is thuis de snelste ik kan het op mijn vaders pc proberen. alleen,hoe moet ik mijn save bestand kopiëren? Bewerkt: 1 juni 2011 door myron.b Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 1 juni 2011 Rapport Geplaatst: 1 juni 2011 Je savegame vind je in de map GTA Vice City User Files, in de map (Mijn) Documenten. Daar vind je bestanden met de naam GTAVCsf*.b, waarbij de * een nummer van 1 tot en met 8, welke staat voor het slot waarin je hebt gesaved. Kopieer de juiste savegame en plak deze in dezelfde map op een andere PC. ^^ Je kan eventueel het nummer veranderen zodat het op een ander slot gesaved wordt. Reageren
myron.b Geplaatst: 1 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2011 ik heb alleen gtaVCsf1.b en sf2.b welek moet het zijn? Reageren
GYZIE Geplaatst: 1 juni 2011 Rapport Geplaatst: 1 juni 2011 Light er aan welke jou juiste savegame is, je kan ze ook allebei kopiëren. Reageren
myron.b Geplaatst: 1 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2011 (bewerkt) dan doe ik dat de fout is het ned.bestand. het probleem is opgelost,ik wil iedereen bedanken voor de hulp en moeite. Bewerkt: 9 juni 2011 door myron.b Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.