Jump to content

SA:MP start niet op

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb me hele dag verspeeld aan het maken van gta sa:mp.

En nu heb ik alles gedaan ik heb zelfs me systeem geherstelt maar hij doet het nog steeds niet!??!

Telkens als ik een server opstart dan kom ik binnen 1seconden weer terug op mijn bureaublad.

Daar heb ik dus niks aan en ik zou graag willen weten hoe ik sa:mp opstart ZONDER dat ik weer binnen 1sec op me bureaublad kom.

Geplaatst:

Typ nu gewoon is normaal en vertel ons gewoon even wat er aan de hand is. Hier kunnen we niets mee..

Geplaatst:

zo goed?

Opnieuw installeren? En moet je nou voor elk topic weer zo'n status-update maken?

Geplaatst:

Ja maar ik heb het wel 1000keer opnieuw geinstaleerd maar hij doet het gewoon niet...

Geplaatst:

1. Dit topic hoort thuis bij "San Andreas Multiplayer".

2. Leg een beetje beter uit wat het probleem is wat staat er bv in de chat?

3. Mag ik even de specs van jou computer zien? (Doormiddel van Flitskikker Infotool) dit kan ook een tekort een videogeheugen of gewoon geheugen zijn.

Geplaatst:

Wat heb je opnieuw geinstalleerd? Want 9 van de 10x is dit gewoon mods. Dus heb je GTA SA zelf ook opnieuw geinstalleerd? (of gta3.img vervangen)?

AeroCool (gast)
Geplaatst:

kan je de singelplayer van GTA Sa wel opstarten?

want als je SP ook niet kan opstarten dan SA-MP zeker niet

Geplaatst:

kan je de singelplayer van GTA Sa wel opstarten?

want als je SP ook niet kan opstarten dan SA-MP zeker niet

Jawel dan doet SA-MP het wel, bij mij start SP ook niet op maar ik speel wel gewoon GTA SA MP.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is in uitzonderlijke gevallen in feite werkt je SP dan nog wel maar zit er ergens nog iets verkeerd.

Mijn SP mist inderdaad volgensmij data..

Er is eens mee geklooid meen ik :S

Bewerkt: door martijn0126

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...