sebasss12 Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 Hoi hoe krijg ik mensen in een groep die mij beschermen? voor de PS2 Reageren
520860 Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 Pijltje naar boven of naar onderen (ik weet het niet precies want ik speel SA op de pc) Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 Ik onthoud dat soort dingen nooit, maar gelukkig hebben we een hele uitgebreide Wiki. Kijk maar eens op deze pagina! Have fun met je virtuele vrienden! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 Ik weet niet hoe ver je bent in het spel, maar in "Los Screpulos" wordt het uitgelegd. Reageren
sebasss12 Geplaatst: 9 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 Hey Bedankt jongens voor de hulp ik zal morgen eens kijken maareh ik zie ook staan takel wagen in welk gebied kan ik die vinden lijkt mij wel gaaf Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 Komt ie: De Towtruck vind je hier, een overzicht van alle voertuigen in SA met hun locatie vind je hier en dan is er nog dit topic over bijzonder voertuigen in SA. Reageren
sebasss12 Geplaatst: 11 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2011 Ik lees net ook op i-net dat je ook kan bijklussen als verhuizer of klusjes doen voor een bouwbedrijf waar en hoe kan ik dat doen? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 11 mei 2011 Rapport Geplaatst: 11 mei 2011 Als je het over iets heel anders wilt hebben dan waar het topic over begon (Gangs) kan je beter een nieuw topic starten. Over dat klussen en verhuizen: Heb je de Wiki al bekeken en daar gezocht? Er is helemaal niks bekend over dat dit zou kunnen. En aangezien het spel alweer een aantal jaar oud is en al door heel veel mensen is gespeeld en zij er allemaal nooit over begonnen zijn, zal dat dus ook wel kloppen. Als je trouwens ergens iets hebt gelezen, maak dan even een link naar de bron, dat is wel zo handig. Reageren
sebasss12 Geplaatst: 11 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2011 (bewerkt) Als je het over iets heel anders wilt hebben dan waar het topic over begon (Gangs) kan je beter een nieuw topic starten. Over dat klussen en verhuizen: Heb je de Wiki al bekeken en daar gezocht? Er is helemaal niks bekend over dat dit zou kunnen. En aangezien het spel alweer een aantal jaar oud is en al door heel veel mensen is gespeeld en zij er allemaal nooit over begonnen zijn, zal dat dus ook wel kloppen. Als je trouwens ergens iets hebt gelezen, maak dan even een link naar de bron, dat is wel zo handig. Oke komt de link: http://www.insidegamer.nl/playstation2/grandtheftautosanandreas Het staat in de laatste alinea Bewerkt: 11 mei 2011 door sebasss12 Reageren
Scarface92 Geplaatst: 11 mei 2011 Rapport Geplaatst: 11 mei 2011 Dit is niet mogelijk in het spel, wellicht heeft de schrijver van deze recensie het verzonnen. GTA: San Andreas heeft wel veel andere mogelijkheden tot zijn beschikking, kijk op deze pagina voor een uitgebreide beschrijving. Reageren
.Timothy Geplaatst: 11 mei 2011 Rapport Geplaatst: 11 mei 2011 Je kunt wel andermans spullen verhuizen, vraag is alleen of diegene het op prijs stelt. Lees meer hierover op de Burglar-pagina van WikiGTA. Het is daarnaast ook mogelijk om in kranen op de diverse bouwterreinen te stappen. Het is wellicht niet wat je zoekt, maar wel een alternatief Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.