iefen Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 hallo, ik wil graag een ssd schijf kopen. nu heb ik deze op het oog: http://azerty.nl/0-1990-279863/ocz-vertex-2-series-vast-sta.html alleen is deze 2.5 inch. en mijn normale hdd is 3.5 inch. dus zou dit passen? case: Klik en nog een vraagje. ik heb dit moederbord: Klik en dit ram: Klik nu wil ik er nog 4 gig erbij proppen. maar niet verdeeld over 2 stickjes, dus als het kan 1 DDR3 PC3-10666 1333MHz van 4 gig. weten jullie een goeie die je bij azerty kan kopen? budget? euhm onder de €35 als het kan. Dank jullie weeeeel Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 1. Bij "Accessoires" staat een bracket dat je kunt kopen zodat hij mooi in je 3,5" bay past. 2. Gewoon hetzelfde merk kopen als de vorige. Dat werkt waarschijnlijk het beste, en tevens in dual channel. Reageren
iefen Geplaatst: 11 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2011 ik kijk net een review en ze raden aan 2x 60 te doen want dan is het sneller. moet ik dit doen of niet??? en nog 2 vraagjes sorry. weet iemand dat als ik mijn os hier op installeer en niet wil dat andere programma's hier op wil installeren alleen games. maar moet ik dan elke keer in de instalatie alles veranderen of is er een oplossing daarvoor? en kan ik niet gewoon zoiets als dit kopen: Klik of Klik want dan kan ik er strax nog meer in proppen ipv steeds die duals Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.