Jump to content

Voetbalspel maakt agressiever dan shooter

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kan ook wel zeggen dat ik me aan een slechte prestatie bij FIFA meer erger dan dat ik weer eens dood ga bij een shooter. Een wedstrijd ga je niet overnieuw spelen, je moet het doen met de gehaalde prestatie. Maar als je dood bent, ach, dan speel je gewoon de missie opnieuw.

Ik heb echter nog nooit met een controller gegooid, hoe frustrerend iets ook kan zijn. En ik wordt er ook niet agressief van.

Geplaatst: (bewerkt)

Eigenlijk al oud nieuws. Dit is wat eigenlijk bijna alle gamers al wisten. Ben benieuwd of iemand nu iets gaat zeggen, straks wordt Pes 2012 16 of misschien wel 18+!

Bewerkt: door pilot
  • 4 weken later...

Ik vind het wel bullshit eigenlijk. Voetbal is bijna niet geweldadig. Shooter zijn wel geweldadig en lijkt mij meer agressie op te wekken..

Sorry voor Bump * :$

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

Maar vindt jij het niet frustrerender dat je bijvoorbeeld een voetbal match verliest van een computer dan dat je wordt neergeknald door een andere online speler?

• 4 weken later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Ik vind het wel bullshit eigenlijk. Voetbal is bijna niet geweldadig. Shooter zijn wel geweldadig en lijkt mij meer agressie op te wekken..

Sorry voor Bump * :$

Een spel hoeft niet geweldadig te zijn om agressie op te wekken. Ik kan me herinneren dat ik met mario ook agressief kon worden(maar dan ging het wel heel vaak fout).

Ik denk dat het meer aan ligt hoe je in het spel op gaat een echte voetbal fan kan erg in een voetbal spel opgaan en een shooter fan in een shooter fan gelukkig zijn er echt weinig mensen die de shooter serieus nemen dat ze het na gaan doen

Let op: doe dit nooit in het echt na dus! Niet dat ik je op een idee wou brengen!!

Bewerkt: door bassieboy35
Geplaatst:

Ik denk dat het meer aan ligt hoe je in het spel op gaat een echte voetbal fan kan erg in een voetbal spel opgaan en een shooter fan in een shooter fan gelukkig zijn er echt weinig mensen die het serieus nemen dat ze het na gaan doen

Let op: doe dit nooit in het echt na dus! Niet dat ik je op een idee wou brengen!!

Nee inderdaad, je moet toch wel gek zijn om in het echt te gaan voetballen :puh: .

Ik denk dat het meer aan ligt hoe je in het spel op gaat een echte voetbal fan kan erg in een voetbal spel opgaan en een shooter fan in een shooter fan gelukkig zijn er echt weinig mensen die de shooter serieus nemen dat ze het na gaan doen

Hoop dat het nu duidelijk is ;)

Bewerkt: door bassieboy35
Geplaatst:

Hoop dat het nu duidelijk is ;)

Hehe ik snapte natuurlijk ook wel dat je de shooter bedoelde hoor, was maar een grapje :puh: .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...