GuitarGuy666 Geplaatst: 11 mei 2011 Rapport Geplaatst: 11 mei 2011 (bewerkt) Beste gamers, Ik neusde laatst rond op www.zie.nl en zag een promotiefilmpje over een nieuw spel. Dit spel gaat over de dood van Osama Bin Laden (of hoe je het ook spelt) Filmpje: Klik De makers van het spel hebben eerder een spel gemaakt waarin je de dictator van Irak moest pakken. Wat ook erg opvallend is over zijn dood, is dat counterstrike: Source een nieuwe map heeft toegevoegd dat zich afspeeld rondom de villa van Osama Bin Laden. Screens zijn nog niet te vinden. In het spel kun je kiezen of je amerikaanse commando's speelt die Osama moeten doden, of Osama's bodyguards die hem juist moeten verdedigen. Supergtagamer Bewerkt: 11 mei 2011 door supergtagamer Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 mei 2011 Rapport Geplaatst: 11 mei 2011 Ik vind dit nou echt niets waar je een spel over dient te maken. Volkomen belachelijk en dikke geldklopperij. Mijn mening. Reageren
Visser23 Geplaatst: 11 mei 2011 Rapport Geplaatst: 11 mei 2011 Screens zijn wel te vinden. Here you are. Reageren
Joriz Geplaatst: 11 mei 2011 Rapport Geplaatst: 11 mei 2011 Nieuw videospel? Volgensmij is het gewoon een gratis Counterstrike mod/map die te hier te downloaden is. Wat weet de media toch altijd alles wat techniek heeft te maken verkeerd te benoemen en slecht uit te zoeken. Reageren
PowerPats Geplaatst: 11 mei 2011 Rapport Geplaatst: 11 mei 2011 ja volgens mij ook een mod of map. helemaal van scratch een nieuwe game maken in de paar weken dat Osama dood is. Is niet onmogelijk maar lijkt mij toch raar. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 12 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2011 Mij lijkt het ook een raar spel, maar leuk is anders Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 12 mei 2011 Rapport Geplaatst: 12 mei 2011 Weet niet hoe het zit, maar ik denk dat die Al-Quaida ( WTF, Hoe schrijf je dat;p ) het niet leuk zal vinden nu ze ook met Osama gaan " spotten " Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 12 mei 2011 Rapport Geplaatst: 12 mei 2011 Slecht idee, tenzij je de terroristen echt wilt uitdagen. Reageren
commando Geplaatst: 13 mei 2011 Rapport Geplaatst: 13 mei 2011 het ziet er inderdaad uit als een counterstrike mod ( wordt wel vaker gedaan ), maar inderdaad een echt spel... nee, dat niet Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 13 mei 2011 Rapport Geplaatst: 13 mei 2011 Slecht idee, tenzij je de terroristen echt wilt uitdagen. Zoiets bedoelde ik dus:) Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2011 Screens zijn wel te vinden. Here you are. Dit zijn screens van de nieuwe counterstrike source map Nieuw videospel? Volgensmij is het gewoon een gratis Counterstrike mod/map die te hier te downloaden is. Wat weet de media toch altijd alles wat techniek heeft te maken verkeerd te benoemen en slecht uit te zoeken. Volgens mij heb jij het filmpje niet gezien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.