Dri3s Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Als je kijkt bij stats > player , staat er Times Drowned, bij staat er een 0 bij. Nu zou ik wel eens willen weten wat dit is. Ik heb de zoekfunctie gebruikt en kon niets vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Aantal keren dat je verdronken bent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 zoek et de volgende keer op in een woordenboek ipv de zoekfunctie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferrari420 Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Dan staat er wel 1.000.000 keer,want mijn poppetje rijd elke keer in het water. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Bedankt! Zal in het vervolg woordenboek gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
andyman Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Dan moet je snel uitstappen. Maar meestal Verdrink je niet zo snel want je poppetje kan natuurlijk zwemmen in SA, Maar als je inderdaad met een auto het water invliegt en niet uitstapt, Tja dna verdrink je inderdaad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Lijkt me nu wel duidelijk. Lekker laten rusten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.