Doetho Geplaatst: 11 mei 2011 Rapport Geplaatst: 11 mei 2011 Hallo, Ik kijk vaak rond op de afdeling modden. Vaak gaan deze over mods die je op de computer maakt en dan in het spel op de computer zet. Nou zou ik graag willen weten of ik mods die ik op mijn computer heb gemaakt, ook op de playstation 3 kan zetten en hoe? Ik heb namelijk GTA IV op de Ps3 en niet op de computer. Alvast bedankt voor de hulp! Doetho.. Reageren
.Senne Geplaatst: 11 mei 2011 Rapport Geplaatst: 11 mei 2011 Dat is helaas niet mogelijk. Modden is iets dat vrij exclusief is voor PC, de makers van console verbieden het aanpassen van bestanden en dus is het niet mogelijk op PS3 of Xbox. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 12 mei 2011 Rapport Geplaatst: 12 mei 2011 Op de xbox kan het via aanpassingen in je save, je kan nooit je spel zelf aanpassen. Ik weet niet of het op de PS3 ook zo werkt, je zou je er even in kunnen verdiepen om te zien wat het doet. Zorg wel dat je niet ingelogd bent op je PSN tijdens het modden, dadelijk wordt je gebanned voor hacken Reageren
Doetho Geplaatst: 12 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2011 Bedankt voor jullie reacties! Ik zal mij er even in verdiepen. @Killer: Ik bedoelde mods die je op de computer hebt gemaakt, zoals een gebouwtje, en dan die op de ps3 te zetten. Doetho Reageren
Flokkert Geplaatst: 12 mei 2011 Rapport Geplaatst: 12 mei 2011 Volgens mij kun je wel een Savegame downloaden en op je PS3 zetten. Ik had dit al een keer gelezen op het Forum dat dat kan, maar weet niet meer waar. Op de Xbox kan dat niet. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 13 mei 2011 Rapport Geplaatst: 13 mei 2011 Savegames van anderen kan je inderdaad op de PS3 gebruiken. Op de 360 kan dit niet via een legale weg. Het modden op consoles van de omgeving e.d. is niet mogelijk, en niet legaal. Reageren
Puma Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Geplaatst: 14 mei 2011 Volgens mij moet je gewoon een savegame kunnen downloaden en die via een USB-stickje op je PS3 kunnen kopiëren om 'm vervolgens als savegame aan een spel toe te voegen, maar ik weet dit niet zeker en heb het nooit geprobeerd. Ik zou het even zoeken en vragen in het consoles & game events subforum. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Geplaatst: 14 mei 2011 Of ga gelijk naar de download-sectie voor savegames op de PS3: Klik De bestanden ge-upload door Kai-Shockwave hebben in ieder geval een installatie-omschrijving. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.