Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Flitsende brandweerwagen zo. :D Heb je ook gebruik gemaakt van tutorials van dit forum, of ben je gewoon kaal begonnen met knutselen? Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

Geplaatst:

Het wordt hopelijk mooi ben nu begonnen aan texture en fixe van wielen

Geplaatst: (bewerkt)

Het ziet er al mooi uit qua model nu nog de wielen, eventuele afwerking en de textures. Hopelijk zal je ook voor werkende sirenes zorgen op het model.

KUTGW

EDIT: De "KUTGW" hierboven gewijzigd door de post hieronder.

Bewerkt: door Megadreams
Geplaatst:

Dit ziet er echt heel erg uit alsof het bestaat uit onderdelen van geripte mods. Bewijs dat dit model 100% van jou is. Doe je dit niet, dan gaat dit topic op slot en is dit je laatste waarschuwing: dit is namelijk al de tweede keer dat je zoiets post en op mijn vraag of je info wil geven over het model in je andere topic (dat ik heb gelocked), reageer je niet. Onthoud dat op het rippen van mods een 40% waarschuwing staat.

Geplaatst:

sirene en ladder enzo heb ik zelf gemaakt

maar de truck is niet van mij en k weet ook niet wie de eigenaar is

Geplaatst:

Dan vrees ik dat je er niet verder mag gaan. Je hebt namelijk de toestemming nodig van die eigenaar om zijn model te gebruiken in jou model.

Geplaatst: (bewerkt)

Dan vrees ik dat je er niet verder mag gaan. Je hebt namelijk de toestemming nodig van die eigenaar om zijn model te gebruiken in jou model.

Nou blijkbaar mag ik dat

want als ik dat niet moch

was het model wel op slot

in zmodler

en natuurlijk komt hem naam ook te staan :puh:

Bewerkt: door sello
Geplaatst:

en natuurlijk komt hem naam ook te staan :puh:

k weet ook niet wie de eigenaar is

Welke naam ?

PS: Mooi nederlands :tu:

Geplaatst:

Welke naam ?

PS: Mooi nederlands :tu:

wie het truck heeft gemaakt

moet ik ff opzoeke :puh:

die truck heb ik 1 jaar in gta iv staan :puh:

Geplaatst:

Lang niet iedereen locked zijn models. Dat een model niet locked is, wil niet zeggen dat je het vrij mag gebruiken. Je mag namelijk niet zomaar andermans models of stukken van andermans models gebruiken, zonder toestemming van de originele maker. Lees de forumregels door: klik hier of rechtsboven op deze pagina op "Forumregels", kopje "Grondregels", vijfde puntje. Als je het niet eens bent met die forumregels: ga je gang, maar je draait wel op voor de consequenties.

Topic gaat op slot, de volgende keer heb je een 40% waarschuwing aan je broek hangen (volgens mij ben ik nog behoorlijk mild nu :{).

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...