Jump to content

Batterij naar de knoppen?


Axelectric_

Recommended Posts

:cya:

Als ik over het batterij-icoontje ga op mijn desktop staat er:

"0% beschikbaar (aan netstroom, accu wordt niet opgeladen)"

Het moment dat ik de batterijlader van mijn laptop uittrek, valt hij ook meteen uit.

Batterij stuk?

Bewerkt: door Axelectric_
Link to comment
Delen op andere websites

Een fout die vele maken, batterij erin en continu aan netstroom, erg grote fout.

Batterij overlaad zich, en vermogen van je batterij wordt minder en minder, en uiteindelijk laad ie helemaal niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat denk ik wel, ja. Mijn vrouwke @Cilly heeft dat ook met haar laptop, een HP. Zolang ze hem niet meer van de netstroom afhaalt werkt het ding nog prima.

[table=border]@ GolfG60 hierboven[/table]Ligt er ook aan wat voor laptop je hebt. Mijn Acer heb ik ook maandenlang aan de netstroom gehad, maar de accu doet het nog prima. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

:7

Dat duurt echt wel wat langer dan een paar maandjes hoor... :7 En sowieso, jouw accu is nou minder geworden, dat kan ik je verzekeren. Misschien scheelt het maar een half uurtje, dat half uurtje ben je nog steeds kwijt. Het best is gewoon om de accu eruit te halen en hem als een desktop te beschouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

:7

Dat duurt echt wel wat langer dan een paar maandjes hoor... :7 En sowieso, jouw accu is nou minder geworden, dat kan ik je verzekeren. Misschien scheelt het maar een half uurtje, dat half uurtje ben je nog steeds kwijt. Het best is gewoon om de accu eruit te halen en hem als een desktop te beschouwen.

Ik zei ook niet dat het goed is, en dat 'ie nog net zo lang mee gaat portable als bij aanschaf.. :7 Maar hij doet het nog wel. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...