larsmannetje33 Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Geplaatst: 14 mei 2011 hallo mensen, ik heb grand theft auto San Andreas maar heb nu een versie 2.00 ik heb begrepen dat ik niet kan modden met die versie dus ben ik al meer dan een week aan het zoeken mijn vraag is dus weet iemand waar ik die kan downloaden en nog iets als ik een patch gedownload heb en gta sa gedowngrade is dan kan ik niet meer gamen want dan geeft hij een fout weet iemand hoe ik dit kan oplossen??? m.v.g larsmannetje33 Reageren
Puma Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Geplaatst: 14 mei 2011 Dat is dezelfde vraag als "mijn auto start niet, wat is het probleem?" Daar zijn miljoenen oplossingen voor en zonder informatie kan niemand je helpen. Wat ik wel kan doen is je op de goede weg sturen om het zelf uit te zoeken. Installeer San Andreas opnieuw en downgrade het precies zoals in dit topic wordt beschreven: http://www.gtaforum.nl/topic/72374-downgraden/ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.