Jump to content

Smudge signature


R-fl3x

Recommended Posts

Bedankt voor de comment! :)

Op de originele render zag je de silencer ook maar half:

Haha, wat is dat voor grap? :puh: Zoek dan een fatsoenlijk render uit, of blur het uiteinde waardoor het niet opvalt. Dit ziet er niet uit, dat zie je zelf toch ook? Verder vind ik het vrij donker allemaal, probeer er wat meer licht effecten aan toe te voegen, komt er ook wat meer diepte in. De achtergrond is wat raar, rechts staat de render nog een keer met een filtertje eroverheen, links achter de render een X gesmudged ofzo? Ik zou de render in het midden zetten, en dan een achtergrond maken zoals het linkse gedeelte. Plus wat licht/donker effecten, en misschien nog wat C4D's of iets dergelijks. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk design, je hebt de negatieve ruimte rechts.van je design heel goed benut, daardoor heb je goede diepte. Je had je render imo iets meer kunnen inblenden, dat had ook met C4D gekund als je dat mooi had gevonde n. Anders had je gewoon de hoeken van je render weg moeten gummen. Jammer dat je de render niet goed hebt ingeblend, dat is een groot minpunt, hij eindigt te abrupt rechts. Je had de copy van je render rechts ook kunnen weghalen, het leid te veel af van je focal. Ook vind ik dat je de signature wat voller had kunnen maken met C4D's etc, maar dat vind ik maar een klein puntje, ga zo door!

@TomHagen. Diepte toevoegen aan een smudge signature als dat is erg moeilijk, imo heeft hij het heel goed gedaan.

Bewerkt: door Gta Ripper
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal kijken om morgen een nieuw versie te maken, en daarin ga ik iets doen aan de silencer. Maar ik heb echt totaal geen verstand van C4Ds, en de meest tutorials die ik erover vind snap ik ook maar half.. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal kijken om morgen een nieuw versie te maken, en daarin ga ik iets doen aan de silencer. Maar ik heb echt totaal geen verstand van C4Ds, en de meest tutorials die ik erover vind snap ik ook maar half.. :N

De basis is heel simpel, dat is de blending mode naar screen, lineair dode, lighten of color dodge zetten. Probeer hem te resizen met CTRL+T en gum dan met een soft brush de lelijke stukken weg. Zo simpel is de basis, daar is niks moeilijks aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem wel oké, leuk dat je C4D hebt gebruikt. Jammer dat je alweer je render hebt herhaald op de achtergrond, het is alleen een beetje te afleidend bij het geweer. Probeer de opacity van die render rond de 50% of minder te zetten, zodat het niet van je focal afleid. Ik raad je ook aan om in signatures als dit ''effect c4d's'' er in te doen, dat bevordert de ''flow'' in je design, dat zorgt voor wat meer overzicht. Ik moet wel zeggen dat ik je design overbelicht vind, zou je misschien met de burn tool of een brightness/contrast adjustmentje kunnen oplossen. Ik vind het ook jammer dat links de achtergrond compleet weg lijkt te vallen. Wat me wel opmerkte, is dat er rechts goede diepte zit, je ziet een paar spikes van de C4D op de voorgrond zitten en een paar echt op de achtergrond, je zou dat effect kunnen versterken met de blur tool, maar ik weet niet zeker of dat wel nodig is. Ik vind de zwart witte versie het mooist, die geheel blauwe versie vind ik te monotoon. Ga zo verder!

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit, mooie "abstracte" effecten ;)

( de halo sig)

En ik zie dat je bij de eerste een cs:Source afbeelding hebt gebruikt.

Ziet er allemaal goed uit :dans:

Signature: 1 [10/10]

Signature: 2 [10/10]

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit, mooie "abstracte" effecten ;)

( de halo sig)

En ik zie dat je bij de eerste een cs:Source afbeelding hebt gebruikt.

Ziet er allemaal goed uit :dans:

Signature: 1 [10/10]

Signature: 2 [10/10]

Is een 10/10 niet een beetje overdreven? 10 zou 'perfect' zijn, en dat zijn de sigs nog niet. :puh: Heb altijd wel een lege ruimte.

Link to comment
Delen op andere websites

Jij vind een half afgezagen loop perfect? Imo kon je dan beter zorgen dat dat niet zo opviel door het bijv. nog meer weg te snijden. Die tweede vind ik wel leuk maar een beetje leeg, ik mis nog iets.

Al met al toch 2 goede en leuke signatures, KUTGW

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...