Jump to content

Nieuwe Gangs en Corps moderator

Recommended Posts

Geplaatst:

Veel succes Thundercover! NandroDavids bedankt voor je inzet! Neem een biertje allebij. biertje.gif

Geplaatst:

Als ik eerlijk moet zijn: gelukkig. Ik denk dat Nandro met iets anders bezig was dan C en G en zag hem daar dan ook niet vaak.

Geplaatst:

Haha, nou snap ik waarom Thuco over G&C begon op MSN, hij heeft er iets mee ;) Succes daar, want het kan er heftig aan toe gaan.

Geplaatst:

Ik heb het daarnet al gezegd maar ik zal het hier ook nog zeggen. Gefeliciteerd met het modschap bij Gangs & Corps en ook veel succes ermee. :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Waarom valt het me op, dat er een nieuwe mod komt, net als er gedoe is met G&C Bug? Club Duck offline gehaald, een vage mededeling waarin leden schuld krijgen van iets en meteen een nieuwe mod daar

Bewerkt: door Pwned.
Geplaatst:

Waarom valt het me op, dat er een nieuwe mod komt, net als er gedoe is met G&C Bug? Club Duck offline gehaald, een vage mededeling waarin leden schuld krijgen van iets en meteen een nieuwe mod daar

Het zal één grote samenzwering zijn! Ga er een bestseller over schrijven :7

Soms gebeuren sommige dingen ook wel toevallig tegelijkertijd, wel eens over nagedacht?

Geplaatst:

Deels toeval. Het feit dat ik me terugtrek als Moderator daar heeft niets te maken met de bug en alles daar omheen. Maar de link die het wel heeft is dat ik op MSN met Dutchy3010 in gesprek kwam over G&C. Ik liep al even met 't idee rond om G&C aan iemand anders over te dragen, en nu we het er toch over hadden besloot ik dat 't een goed moment was om de knoop door te hakken.

Geplaatst:

Zoals het een sportman betaamt, stokje doorgeven, en gelijk doorgaan! Thundercover, succes dan maar in die hoek, en NandroDavids, hou ze in toom daar in Lifestyle, hè! ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...