myron.b Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Geplaatst: 14 mei 2011 ik had en vraag: kan gta iv op de pc multiplayer? moet dat online of met zijn 2en op het toetsenbord? >>> Door Big Boss: Topic even afgesplitst. In dit geval is het duidelijker om een nieuw topic aan te maken, omdat dit niet om hetzelfde probleem gaat. <<< Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Geplaatst: 14 mei 2011 Dat moet online, het lijkt me haast onmogelijk om split screen te spelen met zijn tweeën op een toetsenbord. Dan zou je in ieder geval twee muizen nodig hebben. Reageren
myron.b Geplaatst: 15 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 (bewerkt) oke bedankt want volgens mij kon je op de ps2 wel samen op 1 scherm Bewerkt: 15 mei 2011 door myron.b Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Maar dat was GTA SA toen was IV er nog niet. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Als je lokaal wil multiplayen, heb je van alles twee nodig: Twee GTA's, twee PC's, twee beeldschermen, toetsenborden en muizen. dan zou je via je eigen thuisnetwerk een game kunnen draaien. Op één PC is dat inderdaad niet mogelijk. Reageren
myron.b Geplaatst: 15 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 (bewerkt) oke want op de playstation kon je wel samen. ja en om van alles 2 te nemen is ook link. Bewerkt: 30 mei 2011 door myron.b Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.