datiseenapple Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Hallo, Ik heb een klein probleempje. Ik kan mijn vehicles betsand niet openenen, ik bedoel deze bestand: Grand theft auto IV/ PC/ Models/ CD Images/ Vehicles. Als ik deze bestand wil openenen met kladblok reageert het niet meer. Gr, Datiseenapple Reageren
Megadreams Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Het bestand is dan waarschijnlijk te groot voor de gewone notepad of te moeilijk te lezen. Ik raad je aan om een ander editor programma te gebruiken als Notepad++. Reageren
datiseenapple Geplaatst: 15 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Het bestand is dan waarschijnlijk te groot voor de gewone notepad of te moeilijk te lezen. Ik raad je aan om een ander editor programma te gebruiken als Notepad++. Maar als ik op youtube naar filmpjes kijk gebruiken ze gewoon de normale notepad. Of zeg ik het fout /??? Ik heb nu notepad++ gedownload en als ik het met dat probeer te openen komen dit soort tekens: –4%Á<WÊ8g9ìãÖcÏ%ÙÇ»¥Yžø9+¢œ7pÞ¦š®öï¥móÜþÁ˜OKÅÏÛ!×U¾m£õØóiå 8þˆôÏ?1E¼s£Ãw\o§}ÍÛöþë+'œƒ®ù|5Qñ5¿àÚaiµø¹±Y+oà5Õô°¯qW‰m»RÛ v>ÒMÑÉx}àðõâ~|fÿ–HÿõADi¯”"Mœ¡ØÛæ”Ä{·ŸzéÜxýúuLa½<R…Òé7\ç| Ps. Sorry voor dubbel post. >>> Door Jacky-2007: Geen probleem, samengevoegd. <<< Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Je moet SparkIV downloaden. Reageren
datiseenapple Geplaatst: 15 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Je moet SparkIV downloaden. Dat heb ik al. Ik kan wel de mods in het spel zetten maar ik wil ook de handling data veranderen. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Dat kun je ook met dat programma,je moet het bestand handling.dat opzoeken met Sparkiv en dan openene Reageren
datiseenapple Geplaatst: 15 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 (bewerkt) Dat kun je ook met dat programma,je moet het bestand handling.dat opzoeken met Sparkiv en dan openene Ik kan het wel openen met spark IV maar niet bewerken :S Bewerkt: 15 mei 2011 door datiseenapple Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Je hebt ook winrar nodig ik weet niet als je dat hebt Reageren
datiseenapple Geplaatst: 15 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Je hebt ook winrar nodig ik weet niet als je dat hebt Wat moet ik dan precies doen met winrar ? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Winrar is een bestand wat van dat soort mapjes opent als je dat intypt bij Google zijn ze wel te vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.