Jump to content

Is een nieuwe Xbox 360 nu nog waard?

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste gamers,

Ik ben van plan om een Xbox360 te kopen. Alleen weet ik niet of dit zo verstandig is omdat ik verschillende verhalen lees over een nieuwe Xbox. Nu is mijn vraag zouden jullie nu nog een nieuwe Xbox360 kopen als je die niet had?

Want stel als in 2012 een nieuwe uitkomt is het niet nodig lijkt mij.

Ik speel dan alleen GTA spellen daarop. Misschien nog anderen hangt vanaf wat voor soort spellen het zijn.

Met vriendelijke groet,

Apollo

Geplaatst:

Als je echt alleen maar Grand Theft Auto op de Xbox360 wilt spelen is de Xbox 360 een goede keus, hij is sowieso goedkoper dan een PlayStation 3 of een nieuwe PC die Grand Theft Auto IV & episodes kan draaien.

Dat er een nieuwe Xbox360 zou komen zijn alleen maar geruchten, de kans is groot dat die niet waar zijn maar als je er zeker van wilt zijn kan je beter nog eventjes de E3 afwachten in juni.

Geplaatst: (bewerkt)

Dus het is waarschijnlijk niet waar? Kijk als het in 2014 komt of wat later zie ik geen enkel probleem om het te kopen.

Als het volgend jaar al uit zou komen dan is het niet waard want dan komt er geen GTA meer voor de 360 of andere nieuwe spellen. Dus vandaar mijn vraag.

Bewerkt: door MrApollo
Geplaatst:

Als het zo is, dan zou die Xbox in 2015 komen.

de nieuwe Wii komt wel volgend jaar, ze zeggen dat dat mooier beeld heeft dan de Xbox 360 en de PS3

Geplaatst:

Als het zo is, dan zou die Xbox in 2015 komen.

de nieuwe Wii komt wel volgend jaar, ze zeggen dat dat mooier beeld heeft dan de Xbox 360 en de PS3

Geen Xbox expers hier die maar ook iets weten over een nieuwe Xbox 2012?

Geplaatst:

Of ik als Xbox 360-speler meteen een expert ben weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat er enkel sprake is van geruchten. Ik neem aan dat je al hebt gegoogled, dus dat ga ik hier niet doen. Om op de hoogte te blijven van Xbox-nieuws zou je heel goed de Death Blog in de gaten kunnen houden. Behalve nieuws over Death Inc. wordt je hier ook op de hoogte gehouden van de laatste nieuwtjes omtrent de Xbox.

Ikzelf heb onlangs nog een nieuwe 360 gekocht, omdat m'n oude wat haperde. Maar ik speel er dan ook meer op dan enkel GTA.

Geplaatst:

Ik denk niet dat iemand zichzelf zo goed inschat dat hij zich een expert noemt, maar ik denk wel dat ik genoeg kennis heb om je vraag te beantwoorden;

Het lijkt mij zeer sterk dat er een nieuwe XBox komt voor het einde van 2012. Er is wel sprake van zogenoemde development-kits, maar dat zijn niet meer dan prototype XBoxjes zodat ontwikkelaars alvast kunnen werken aan spellen en hun huidige software kunnen afstemmen op de nieuwe systemen. Het verloop van de nieuwe XBox is nog maar in de vroege stappen, de dev-kits zitten nog steeds in pc-behuizingen en het duurt jaren wil je een fatsoenlijk spel hebben voor een volledig nieuwe console.

Conclusie; als je het mij vraagt kan je met een gerust hart een nieuwe XBox 360 kopen.

Geplaatst:

Hartelijk dank voor je antwoord @ hierboven!

Ik heb inderdaad zelf Google gebruikt om wat informatie te vinden. De ene claimt dat het eind 2012 komt en de ander in 2015.

Conclusie: Xbox360 kopen!

Mochten jullie alsnog wat willen zeggen graag want ik heb een week bedenk tijd!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...