Davedavy Geplaatst: 16 mei 2011 Rapport Geplaatst: 16 mei 2011 (bewerkt) Ik heb al een paar dagen een probleem met msn, ik kan met niemand meer een gesprek starten: Ik gebruik geen msn mods ofzo , dus geen addons of extra emoticons , iemand enige ideeën? Ik heb msn al opnieuw geïnstalleerd, maar weinig nut... Met ebuddy etc werkt het wel. Bewerkt: 16 mei 2011 door Davedavy Reageren
TomFurga Geplaatst: 16 mei 2011 Rapport Geplaatst: 16 mei 2011 Misschien heb je hier(klik) wat aan? Reageren
Davedavy Geplaatst: 20 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2011 Heb ik allang gelezen en in zie steeds terug dat het aan mods licht, maar ik heb er nog nooit eentje gebruikt... Verder heb ik wel me pc laatst leeg gemaakt en windows eraf gegooid en windows 7 64 bits erop gezet , kan het daar aan liggen? Reageren
Ymosky Geplaatst: 20 mei 2011 Rapport Geplaatst: 20 mei 2011 Verder heb ik wel me pc laatst leeg gemaakt en windows eraf gegooid en windows 7 64 bits erop gezet , kan het daar aan liggen? Moet geen probleem zijn, ik heb hier op m'n laptop zelf ook Windows 7 64 bits op staan en m'n msn doet het prima. - Heb je wel de nieuwste versie van msn? - Werkt je msn bij andere programma's wel, bijvoorbeeld via ebuddy.com of met aMSN (http://www.amsn-project.net/) Reageren
Davedavy Geplaatst: 20 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2011 Met ebuddy etc werkt het wel. Reageren
Ymosky Geplaatst: 20 mei 2011 Rapport Geplaatst: 20 mei 2011 Woeps.. hoog tijd voor een nieuwe bril voor mij :O :O btw, wat ik me ff afvraag, als iemand anders het gesprek start werkt het wel? of ook niet Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 20 mei 2011 Rapport Geplaatst: 20 mei 2011 Heb je de 64-bit versie van MSN? Reageren
Davedavy Geplaatst: 20 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2011 Woeps.. hoog tijd voor een nieuwe bril voor mij :O :O btw, wat ik me ff afvraag, als iemand anders het gesprek start werkt het wel? of ook niet Dan geef die dezelfde error. Heb je de 64-bit versie van MSN? Bestaat die ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.