Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw en heb meteen een vraag!

Ik heb een tijdje geleden een mod geinstaleerd met SAMI die de hydra vervangt. Nu wilde ik de oude hydra weer terug zodat ik geen bugs meer krijg in het spel.

Maar als ik de SAMI uninstal tool gebruik krijg ik nogsteeds dezelfde mod (JSF), ik heb zelfs het hele spel opnieuw geinstaleerd om de normale hydra terug te krijgen maar nogsteeds blijf ik de JSF krijgen... Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?? Alvast heel erg bedankt!!!

Gr. Jasper!

Geplaatst:

Download en open de imgtool (opklik). Open daarmee het bestand gta3.img in de map /../rockstargames/san andreas/models/. Vervang dan jouw hydra.txd en hydra.dff files met de hydra.txd en hydra.dff die ik in een .rar pakket in deze post heb bijgevoegd. Dan zou het goed moeten zijn.

hydra files.rar

Geplaatst:

Download en open de imgtool (opklik). Open daarmee het bestand gta3.img in de map /../rockstargames/san andreas/models/. Vervang dan jouw hydra.txd en hydra.dff files met de hydra.txd en hydra.dff die ik in een .rar pakket in deze post heb bijgevoegd. Dan zou het goed moeten zijn.

hydra files.rar

Hartstikke bedankt voor je hulp! Ik heb alleen een probleem met het openenen van jouw bestanden, als ik de rar. file open krijg ik dit te zien:

hydrau.png

Hoe kan ik deze openen? Of is er iets bij jouw fout gegaan??

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Ah, je bent niet in het bezit van Winrar (opklikbaar). Met dat programma kun je mijn pakketje openen.

Ik ben wel in bezit van winrar, ik heb het bestand uitgepakt en dit zat er in.

Ik 'denk' dat er iets fout is gegaan bij jouw, maar het kan ook aan mijn pc liggen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...