sebasss12 Geplaatst: 16 mei 2011 Rapport Geplaatst: 16 mei 2011 Ik word na de missie Drive-By aangevallen door De Ballas is dit normaal of niet? in die missie moest ik wel die bende aanvallen maar kan ik iets doe dat ze stoppen want als ik gewoon een beetje rondrijd schieten ze op mijn auto en als ik loop schieten ze naar me Reageren
Kratod Geplaatst: 16 mei 2011 Rapport Geplaatst: 16 mei 2011 Ik word na de missie Drive-By aangevallen door De Ballas is dit normaal of niet? in die missie moest ik wel die bende aanvallen maar kan ik iets doe dat ze stoppen want als ik gewoon een beetje rondrijd schieten ze op mijn auto en als ik loop schieten ze naar me Dit is hartstikke normaal, dit word ook na de begin cutcene vertelt. Blijf je te lang in een gebied van de Ballads hangen gaan ze op je schieten! Reageren
sebasss12 Geplaatst: 16 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2011 Ik word na de missie Drive-By aangevallen door De Ballas is dit normaal of niet? in die missie moest ik wel die bende aanvallen maar kan ik iets doe dat ze stoppen want als ik gewoon een beetje rondrijd schieten ze op mijn auto en als ik loop schieten ze naar me Dit is hartstikke normaal, dit word ook na de begin cutcene vertelt. Blijf je te lang in een gebied van de Ballads hangen gaan ze op je schieten! Oke maar is het de bedoeling dat ik hun gebied kaap en ze uitroei of een andere missie of blijft dit tot de 100%? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 16 mei 2011 Rapport Geplaatst: 16 mei 2011 Na de missie Doberman kun je de gang gebieden in Los Santos overnemen. Op deze pagina van WikiGTA staat alle informatie beschreven. Succes! Reageren
sebasss12 Geplaatst: 16 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2011 Oke bedankt 1 ding wat mij niet duidelijk is kan ik ook mijn eigen gangmembers meenemen voor de gangwar? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 16 mei 2011 Rapport Geplaatst: 16 mei 2011 Oke bedankt 1 ding wat mij niet duidelijk is kan ik ook mijn eigen gangmembers meenemen voor de gangwar? Dat kan, je kunt je gangleden rekruteren om ze je vervolgens te laten helpen met het overnemen van je vijandelijke gebieden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.