Jump to content

Powerline gaat max tot 25 Mb/s ?


Shotyoudie

Recommended Posts

Hallow,

Ik haal met mijn powerlines (deze) Max 25 MB/s. Dit is echt zeer laag, ik heb thuis glasvezel. En daarom haal ik op andere computers die direct verbonden zijn met een kabel op een switch ongeveer 150-200 MB/s. Dus mijn vraag is waar dat probleem ligt? ligt het aan die powerlines ? Of is dit niet het probleem ?

Bovenste PC is mijn computer, De computer waar ik 150-200MB/s mee haal staat op dezelfde switch als die van mij, alleen deze staat niet aan..

1305541684-960.png

Deze interface klopt ook niet helemaal, vanaf de eerste switch gaat er nog een kabel naar een 2de draadloze netwerk punt, en vanaf die gaan er weer wat verbindingen naar mobiele apparaten :t

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij haal je megabits en megabytes door elkaar. 200 megabits per seconde is gelijk aan 25 megabytes per seconde. (8 bits is 1 byte). Dus wat er op die website staat klopt. En dat is ook heel logisch; je signaal gaat namelijk over het koperen elektriciteitsnet en niet over je glasvezel kabel.

Link to comment
Delen op andere websites

Stomme afzetters bij die winkel :t Dit is wel shit want ik kan geen kabel leggen, dan moet ik door 3 muren en 1 plafond :duh: Is hier een andere oplossing voor ? Want die powerlines van 1000Mbits/s zijn ook niet goedkoop.

Link to comment
Delen op andere websites

Stomme afzetters bij die winkel :t Dit is wel shit want ik kan geen kabel leggen, dan moet ik door 3 muren en 1 plafond :duh: Is hier een andere oplossing voor ? Want die powerlines van 1000Mbits/s zijn ook niet goedkoop.

Terug gaan naar die winkel waarvan je die powerline hebt, en zeggen dat het niet klopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Stomme afzetters bij die winkel :t Dit is wel shit want ik kan geen kabel leggen, dan moet ik door 3 muren en 1 plafond :duh: Is hier een andere oplossing voor ? Want die powerlines van 1000Mbits/s zijn ook niet goedkoop.

Terug gaan naar die winkel waarvan je die powerline hebt, en zeggen dat het niet klopt.

Het klopt wel, zoals Big Boss al zei, ze spreken daar over Mbps, dit is Megabits per seconde, en niet over MBps, megabytes per seconde.

Want 25MBps, is 200 Mbps(doe maar 25*8, het is 200).

Gek he, wat een hoofdletter verschil kan uitmaken :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Gek he, wat een hoofdletter verschil kan uitmaken :clown:

Is wel klote, heb je eindelijk een meesterlijke internet verbinding, verneuqt die verkoper het door te zeggen dat je zon snelheid waarschijnlijk toch nooit haalt. Ik haal hem verviervoudigd :t

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...