MJ_Forever Geplaatst: 17 mei 2011 Rapport Geplaatst: 17 mei 2011 Type: DJ-logo Stijl: Maakt niet uit Grootte: Liefst een platte en een vierkante versie, zodat ik hem ook kan gebruiken als profielfoto op soundcloud Voorbeeld: / Tekst: DJ Robbie Rand: Maakt niet uit Kleuren: Maakt niet uit Render (optioneel): Maakt niet uit Extra (optioneel): / Eigelijk heb ik geen voorwaarden eraan, hij moet er wel mooi uitzien en 'DJ Robbie' bevatten. Reageren
Faenty. Geplaatst: 17 mei 2011 Rapport Geplaatst: 17 mei 2011 Ik kan nu wel iets gaan maken maar ik dan wil ik toch wel een soort van idee wat je wilt. Reageren
Ferre Geplaatst: 17 mei 2011 Rapport Geplaatst: 17 mei 2011 (bewerkt) Wie ben je als DJ, wat draai je, hoe wil je je onderscheiden, hoe wil je dit in een logo terugzien, heb je wat voorbeelden, enzovoort, enzovoort. Met een mooi logo met DJ Robbie er op komen we niet zo ver. Bewerkt: 17 mei 2011 door Ferre Reageren
MJ_Forever Geplaatst: 17 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2011 Wie ben je als DJ, wat draai je, hoe wil je je onderscheiden, hoe wil je dit in een logo terugzien, heb je wat voorbeelden, enzovoort, enzovoort. Met een mooi logo met DJ Robbie er op komen we niet zo ver. Sorry, maar ik heb niet echt een voorbeeld/prototype in mijn hoofd. Het is ook niet te bedoeling om in mijn logo te laten zien welke stijl ik draai hé Reageren
Flitskikker Geplaatst: 17 mei 2011 Rapport Geplaatst: 17 mei 2011 Wie ben je als DJ, wat draai je, hoe wil je je onderscheiden, hoe wil je dit in een logo terugzien, heb je wat voorbeelden, enzovoort, enzovoort. Met een mooi logo met DJ Robbie er op komen we niet zo ver. Sorry, maar ik heb niet echt een voorbeeld/prototype in mijn hoofd. Het is ook niet te bedoeling om in mijn logo te laten zien welke stijl ik draai hé Dus roze letters in Comic Sans MS voor een Hardstyle DJ is geen probleem? Reageren
MJ_Forever Geplaatst: 18 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2011 Wie ben je als DJ, wat draai je, hoe wil je je onderscheiden, hoe wil je dit in een logo terugzien, heb je wat voorbeelden, enzovoort, enzovoort. Met een mooi logo met DJ Robbie er op komen we niet zo ver. Sorry, maar ik heb niet echt een voorbeeld/prototype in mijn hoofd. Het is ook niet te bedoeling om in mijn logo te laten zien welke stijl ik draai hé Dus roze letters in Comic Sans MS voor een Hardstyle DJ is geen probleem? Dat bedoel ik dus niet Gewoon een logo die mijn stijl niet verklapt. Reageren
David22 Geplaatst: 18 mei 2011 Rapport Geplaatst: 18 mei 2011 Dat bedoel ik dus niet Gewoon een logo die mijn stijl niet verklapt. Kijk eens jongen, voldoet aan al je eisen: Veel plezier ermee, en graag gedaan hoor! Reageren
MJ_Forever Geplaatst: 18 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2011 Dat bedoel ik dus niet Gewoon een logo die mijn stijl niet verklapt. Kijk eens jongen, voldoet aan al je eisen: Veel plezier ermee, en graag gedaan hoor! Neem het eens serieus joch. Reageren
MJ_Forever Geplaatst: 18 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2011 @ Flitskikker: kun jij er eentje voor mij maken? Deze gasten hier nemen het niet serieus... Reageren
Flitskikker Geplaatst: 18 mei 2011 Rapport Geplaatst: 18 mei 2011 @ Flitskikker: kun jij er eentje voor mij maken? Deze gasten hier nemen het niet serieus... http://www.gtaforum.nl/topic/116840-logo-aanvraag/ Ik had er al een gemaakt. Wat is er mis met die? Reageren
David22 Geplaatst: 19 mei 2011 Rapport Geplaatst: 19 mei 2011 Dat bedoel ik dus niet Gewoon een logo die mijn stijl niet verklapt. Kijk eens jongen, voldoet aan al je eisen: Veel plezier ermee, en graag gedaan hoor! Neem het eens serieus joch. Jochie, ik wil het best serieus nemen, maar hoe verwacht jij in godsnaam dat wij iets kunnen maken zonder dat je ook maar iets van informatie geeft? Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 19 mei 2011 Rapport Geplaatst: 19 mei 2011 Kijk eens jongen, voldoet aan al je eisen: Veel plezier ermee, en graag gedaan hoor! Plagiaat . Reageren
flippie13 Geplaatst: 19 mei 2011 Rapport Geplaatst: 19 mei 2011 Dat bedoel ik dus niet Gewoon een logo die mijn stijl niet verklapt. Kijk eens jongen, voldoet aan al je eisen: Veel plezier ermee, en graag gedaan hoor! Neem het eens serieus joch. Is dit serieus? Je bent ten eerste te lui om zelf op google te zoeken naar een of andere MIDI controller, vervolgens maak je ook nog een topic aan waarbij je (wederom) om hulp vraagt in de vorm van een logo (wat je al eens had aangevraagd!) en aangezijn JIJ een niet degelijk lijstje hebt gemaakt waardoor WIJ vragen hebben, moeten wij serieus doen? Echt jonge, wees blij dat hij nog een grapje met je uitmaakte want ik ga hier dus niet eens aan beginnen. Lui flikkers zoals jij, ongelovelijke hekel aan. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 19 mei 2011 Rapport Geplaatst: 19 mei 2011 (bewerkt) Lijkt dit je iets? [img=http://i56.tinypic.com/2u4ps8w.png] Donkerblauwe versie: [img=http://i53.tinypic.com/99ibs7.png] Bewerkt: 19 mei 2011 door R-fl3x Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.