Jump to content

Klassieke muziek


Puma

Recommended Posts

Apart dat hier nog geen topic over was.

Laten we beginnen met "Cinema Paradiso" van "Ennio Morricone", die we natuurlijk allemaal kennen van de geweldige western-filmmuziek.

Hier word je toch stil van? Languit op m'n stoel gaan zitten, dit luisteren en voor je uit staren...

Hm, brok in m'n keel bij de vierde afspelen keer :{. Nog maar een keer dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Wups... :bonk:

Laten we maar zo zeggen, het was nogal laat :clown:

Maar om toch ontopic te wezen, opzicht is het mooie muziek, maar ik ben niet zo into violen(althans, de instrumentvariant :clown: ), maar een stuk met een piano vind ik wel geweldig :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat ik door klassieke muziek soms heel erg rustig kan worden als ik gefrustreerd ben of boos. Opzicht is er ook niks mis mee en kan het best mooi zijn. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Op zich niks mis met klassieke muziek. Inderdaad om lekker te ontspannen is het prima, ik zal het niet zo gauw opzetten als ik actief bezig ben. In combinatie met bijvoorbeeld rock vind ik het nog iets mooier en kan kan ik het ook wel op zetten in de auto.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat ik door klassieke muziek soms heel erg rustig kan worden als ik gefrustreerd ben of boos. Opzicht is er ook niks mis mee en kan het best mooi zijn. _O_

Klopt, heb ik ook!

Als ik het luister, luister ik naar Schubert.

Voor de liefhebbers:

Schubert op Youtube

Zijn er eigenlijk verder nog goeie componisten met muziek/nummers waarmee je "tot rust" kan komen?

Bewerkt: door Mark B.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...